AMS wygrał przetarg na dzierżawę 35 dwustronnych gablot reklamowych typu citylight ogłoszony przez Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu. Umowa będzie obowiązywała przez dwa lata od stycznia 2019 roku.
AMS złożył najlepszą ofertę na dzierżawę nośników typu citylight we Wrocławiu, pokonując w przetargu firmę Clear Channel Polska. Eksploatacja dotyczy przede wszystkim wiat przystankowych zmodernizowanych w ubiegłych latach przez AMS, które zlokalizowane są w głównych punktach miasta. 70 paneli reklamowych jest dostępnych w ofercie reklamowej AMS jako nośniki Premium Citylight.
Reklama na nośnikach Premium Citylight jest doskonale widoczna dzięki oświetleniu LED. Ten typ nośnika daje największe możliwości w zakresie niestandardowych rozwiązań reklamowych, m.in. pozwala na wykorzystanie plakatów na specjalnych foliach np. z efektem głębi czy lustra. Dodatkowo wyposażenie wiat w ładowarki USB oraz zastosowanie technologii NFC i darmowego WiFi umożliwia interakcję reklamowanej marki z odbiorcą reklamy.
AMS na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w wiaty przystankowe i inne rodzaje mebli miejskich już ponad 30 miast. Wśród nich jest pionierska na polskim rynku inwestycja w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego – budowa 1580 wiat w Warszawie.
W lipcu br. Adpol z grupy AMS zwyciężył w postępowaniu koncesyjnym na budowę wiat przystankowych w Krakowie. W ramach koncesji w 2019 roku wybuduje pierwsze ze 107 przystanków różnych typów, na których znajdzie się łącznie ponad 300 paneli reklamowych.
MW