Logo

Marketing MIX

Febrisan w nowej odsłonie od oS3

Pod hasłem „Febrisan. Weź, bo działa!” rozpoczęła się kampania reklamowa marki Febrisan (Takeda Polska). Kreację do działań reklamowych przygotowała agencja oS3, która wygrała przetarg na obsługę marki. 

Agencja oS3 w ramach współpracy odpowiedzialna jest za koncept i nadzór kreatywny nad realizacją czterech odsłon spotu reklamowego. Kampania prowadzona jest na wszystkich online’owych playerach głównych kanałów telewizyjnych oraz na YouTube. W ramach działań reklamowych przygotowano również m.in. bannery display, kreacje social media oraz materiały POS dostępne w aptekach.

– Strategia i oparty na niej claim, które przygotowała agencja oS3 wpisują się w nasze oczekiwania w zakresie podejścia do promowania produktu Febrisan, czyli leku przeciwko objawom przeziębienia i grypy – mówi Zuzanna Borowiecka, Product Manager z firmy Takeda Polska.

Produkcją spotów zajęło się studio Sputnik, reżyserią Dominika Podczaska, zdjęciami Czarek Kazimierowski. Postprodukcję powierzono Post Studio, a dźwięk firmie Głośno. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. 

 JK