Tym razem zaproszeni zostali przedstawiciele największych firm i korporacji, które organizują eventy w segmencie MICE. W dwudniowym spotkaniu udział wzięło niemal 70 uczestników reprezentujących firmy z całej Polski.
Celem wydarzenia było omówienie zmian w ustawie o turystyce, która ma ogromny wpływ na organizację wydarzeń, wymiana doświadczeń, dyskusja o ewolucji w branży i trendach, integracja oraz prezentacja możliwości organizacji wydarzeń, jakie daje infrastruktura Hotelu Arłamów.
Pierwszego dnia miała miejsce debata „(R)Ewolucja w branży spotkań” oraz certyfikowany warsztat szkoleniowy. Debatę poprowadziła redaktor naczelna Meeting Planner – Magdalena Kondas, z udział w niej wzięli także Sylwia Banaszewska (Meeting Planner), Monika Bańka (Tupperware), Artur Bieniek (G2A), Katarzyna Michalak (Provident Polska), Sebastian Herzyk (Maspex) oraz Michał Kozak, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny Hotelu Arłamów.
Dzień drugi upłynął pod znakiem integracji wszystkich uczestników, sportowej i nie tylko. Infrastruktura Hotelu Arłamów i jego Centrum Sportowego stwarza idealne warunki do uprawiania niemal 34 różnych dyscyplin sportowych. Uczestnicy Arłamów Business Challenge zmierzyli się w takich konkurencjach jak: piłka nożna, strzelectwo, wspinaczka, bieg czy spacer po linach. Część z nich również podjęła wyzwanie w Escape Room, cofając się w czasie do epoki internowania Lecha Wałęsy w Arłamowie. Po intensywnych aktywnościach fizycznych, uczestnicy mogli zregenerować siły w SPA Arłamów, podczas ceremonii saunowych prowadzonych przez wykwalifikowanego Sauna-Mastera.
Podsumowanie sportowej rywalizacji oraz wręczenie nagród miało miejsce podczas wyśmienitej kolacji. Na zakończenie organizator zaskoczył uczestników dodatkowymi atrakcjami – niespodziankami – jazdą quadami na terenie należącego do Hotelu Ośrodka Myśliwskiego w Trójcy oraz off-road’em samochodami terenowymi na pobliskim Lotnisku Arłamów.
Hotel Arłamów to jedyny, tak wszechstronny obiekt hotelowy, nie tylko w Polsce ale również w Europie. „Mamy ogromne możliwości i duże doświadczenie w organizacji wszelkich wydarzeń – sympozjów, targów, konferencji i eventów sportowych czy survivali. Nasza oferta jest bardzo szeroka – jest w niej miejsce zarówno na team-building jak i merytoryczne spotkania. Czujemy się częścią rynku i chcemy go wspólnie z branżą kształtować. Takie spotkania pozwalają nam na wypracowania jeszcze lepszych rozwiązań – powiedział Michał Kozak, Dyrektor Generalny Hotelu.
Więcej zdjęć z wydarzenia TUTAJ.