Amazon, firma logistyczna zajmująca się wysyłką zamówień, poszukuje pracowników w kreatywny sposób, wykorzystując przy tym kampanię prowadzoną na cyfrowych ekranach ustawionych w przestrzeni publicznej.
Amazon rozpoczął działalność na polskim rynku w październiku 2014 roku. Od tego czasy utworzył 5 nowoczesnych centrów logistycznych w 4 miastach naszego kraju.
W czerwcu bieżącego roku, Amazon rozpoczął nietypową rekrutację pracowników. Spoty z ofertą pracy, umieszczone na ekranach DOOH, informują o komfortowych warunkach zatrudnienia: atrakcyjna stawka godzinowa, dodatkowe bonusy i premie świąteczne. Rekrutacja dotyczy zatrudnienia na stanowiska sezonowe do centrów logistyki e-commerce w Polsce.
Do zrealizowania kampanii przygotowano kilka kreacji 15-sekundowych spotów dopasowanych do poszczególnych lokalizacji, wyświetlanych w pobliżu centrów logistycznych znajdujących się w Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu i Poznaniu. Od momentu uruchomienia rekrutacji w formie digital out-of-home, Amazon znacznie poszerzył zasięg wyświetlanych spotów o nowe lokalizacje oraz wielokrotnie zmieniał treści ukazujące się na ekranach, tak aby z jeszcze większą skutecznością zachęcić odbiorców do aplikowania na oferowane przez firmę stanowiska.
W uruchomieniu rekrutacji na cyfrowych ekranach LED pomogła agencja reklamowa Jet Line, która dzięki internetowej platformie MyLED do zarządzania przebiegiem kampanii DOOH, dała reklamodawcy możliwość elastycznego zarządzania parametrami wyświetlanych reklam, takich jak: liczba lokalizacji wyświetlanych spotów, częstotliwość emisji oraz możliwość podmiany kreacji spotu w dowolnym miejscu i czasie.
Obecnie kampania prowadzona jest na 33 ekranach LED zlokalizowanych w promieniu do 100 km od 5 centrów logistycznych Amazon. Jest to z pewnością jedna z najdłużej trwających kampanii DOOH tego roku w Polsce.
MW