W agencji Multi Communications awans otrzymała Marta Martyniak. Od grudnia 2018 r. pełni obowiązki dyrektora działu Consumer Communications, odpowiadając za zarządzanie projektami oraz dalszy rozwój obszaru konsumenckiego w firmie.
Marta Martyniak na stanowisku dyrektora jest odpowiedzialna za wzmacnianie i dalszy rozwój działu Consumer Communications. Będzie także dbać o serwis zespołu w zakresie: public relations, social media, influencer marketing, content marketing. Do obsługiwanych przez dział klientów należą m.in.: Sanofi, Gedeon Richter, CD, Rapid White, Blueair, Cersanit, Opoczno, CooperVision, Jack Link’s, Action.
Specjalizuje się w komunikacji w obszarach consumer oraz consumer health. Posiada blisko 10-letnie doświadczenie w branży PR. Z agencją Multi Communications związana jest od połowy 2015 roku, gdy dołączyła do firmy na stanowisku Senior Account Managera. Przedtem doświadczenie zdobywała m.in. w Edelman Polska oraz Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich (Wydział Komunikacji Społecznej). Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
JK