Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE obsługuje loterię płatków śniadaniowych marki NESTLÉ  

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o).  

Loteria ma charakter instant win, a przyjmowanie zgłoszeń rozpocznie się 14.01.2019 i potrwa do 17.03.2018.  Aby wziąć udział w loterii należy kupić  promocyjne opakowanie płatków śniadaniowych NESTLÉ (CINI MINIS, NESQUIK, CHOCAPIC, COOKIE CRISP, LION), które na zewnętrznej stronie zawierają informację o loterii oraz kod w wewnętrznej części opakowania.  Następnie uczestnik musi dokonać prawidłowego zgłoszenia w loterii na stronie www.nestle-cereals.com/unoi od razuotrzymuje informację czy do przesłanego zgłoszenia przypisana jest nagroda dodatkowa, którą jest gra UNO Extreme! (1000 sztuk). Na zakończenie loterii ze wszystkich prawidłowo wypełnionych zgłoszeń, odbędzie się losowane nagrody głównej – trzech wycieczek rodzinnych do Barcelony. Należy zachować wszystkie opakowania ze zgłoszonymi kodami. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną, weryfikację zgłoszeń, wysyłkę nagród). Loterię wspiera kampania telewizyjna, działania w social media oraz materiały POS (adaptacja globalna). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker. Więcej informacji o loterii na stronie www.nestle-cereals.com/uno.

JK