Logo

Marketing MIX

Young Creatives Cannes 2019 – młode lwy budzą się w styczniu!

Młodzi i kreatywni po raz kolejny, mają szansę sprawdzić swoje możliwości przed gronem najlepszych ekspertów. Young Creatives Cannes to kuźnia talentów branży około reklamowej, wymiana doświadczeń, wiedzy i przede wszystkim mocny start kariery zawodowej. Zgłoszenia do polskiej edycji konkursu trwają do 1 lutego. Nagrodą główną w każdej kategorii jest udział w międzynarodowych finałach konkursu Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions, który odbędzie się w czerwcu br.

Young Creatives to największy w Polsce projekt skierowany do młodych pracowników zajmujących się komunikacją marketingową. Konkurs to nie tylko szansa na udział w międzynarodowych finałach Cannes Lions czy Eurobest, jest to również okazja do zaprezentowania swojego potencjału kreatywnego i samodzielnego zmierzenia się z prawdziwym briefem. Young Creatives daje szanse na zyskanie oceny i rzetelnej informacji zwrotnej dotyczącej projektu od najlepszych ekspertów z branży.

Zasady Young Creatives Cannes są proste. W konkursie mogą startować osoby urodzone po 21 czerwca 1988 r. (przed 31 rokiem życia), w dwuosobowych zespołach. Zakwalifikowani mają za zadanie przygotować pracę stanowiącą odpowiedź na brief przygotowany przez partnerów poszczególnych kategorii. Podobnie jak w zeszłym roku startować można w siedmiu kategoriach – PRINT, FILM, DIGITAL, DESIGN, PR, MEDIA oraz CLIENTS. Uczestnicy na wykonanie zadania mają 24 godziny. Wyjątek stanowią kategorie Film i Clients, w których czas wykonania zadania wynosi 48 godzin. Prace zespołów oceniać będzie jury dedykowane każdej kategorii.

Zadaniami uczestników poszczególnych kategorii będą:

  •        PRINT –  wykonanie layout’u reklamy drukowanej,
  •        FILM – stworzenie spotu do internetu,
  •        MEDIAprzygotowanie propozycji strategii działań mediowych,
  •        PR  – przygotowanie propozycji strategii działań PR-owych,
  •        DESIGN – stworzenie identyfikacji wizualnej, logotypu produktu lub projektu opakowania,
  •        DIGITAL – opracowanie zintegrowanej kampanii w Social Media,
  •        CLIENTS – opracowanie briefu kreatywnego.

Prace zespołów oceniać będzie jury dedykowane każdej kategorii. Przewodniczącym YC Design jest Bartek Walczuk z 180heartbeats + JUNG v MATT. Kategorią YC Digital zaopiekuje się Marta Frączek z agencji Saatchi&Saatchi. Obradom w kategorii YC PR przewodniczyć będzie Joanna Drabent, Prowly. Prace młodych marketerów – YC Clients, oceniać będzie jury pod przewodnictwem Piotra Chrobota z Life on Mars. Przewodniczącymi łączonego jury YC Print/Film są Michał Kubik & Łukasz Stachniak z Bardzo. Prace młodych mediowców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Pawła Gali z Wavemaker

Zgłoszenia można wysyłać do 1 lutego, na adres: dominika.dabrowska@sar.org.pl

Więcej informacji: ZOBACZ TUTAJ.

Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy, Cannes Lions

Partnerzy: Decode Media, Drukomat.pl, Lunapark, Upright Music, Wacom

Współpraca: Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, August Design Studio

JK