Logo

Marketing MIX

Dirk Aarts w jury SABRE Awards

Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication, jako jedyny z Polski został powołany do jury SABRE Awards EMEA 2019.

SABRE Awards, organizowany przez Holmes Report, to jeden z największych na świecie konkursów, mających na celu wyłonienie najciekawszych projektów PR. Co roku do organizatorów trafiają tysiące zgłoszeń. Pełny skład jury tegorocznego konkursu TUTAJ.

– To ogromny zaszczyt znaleźć się w gronie tak świetnych specjalistów ds. komunikacji. Nie mogę doczekać się wyboru najbardziej kreatywnych a jednocześnie najefektywniejszych projektów – mówi Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication. – Zaproszenie mnie do jury tego prestiżowego konkursu pokazuje, że Polska zyskuje na międzynarodowym rynku PR – dodaje Dirk Aarts.

Dirk Aarts posiada długie i udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu marką, w komunikacji marketingowej i Public Relations. Ma szerokie, międzynarodowe spojrzenie na biznes i komunikację korporacyjną. Od 1994 do 2003 pracował jako marketingowiec dla sieci restauracji PepsiCo i koncernu piwowarskiego Palm Breweries. Przyjechał do Polski w 1999 roku, kierując, jako Dyrektor Marketingu, jednym z największych polskich browarów. W 2003 roku dołączył do 24/7PR (obecnie 24/7Communication) jako partner i współzarządzający agencją.

MW