Marketing MIX Strategiczne partnerstwo marki E.Wedel i Zimowego Narodowego

Strategiczne partnerstwo marki E.Wedel i Zimowego Narodowego

27
0

E.Wedel został partnerem strategicznym Zimowego Narodowego. Współpraca obejmuje działania promocyjne i ekspozycję marki na terenie Zimowego Narodowego ze szczególnym uwzględnieniem lodowiska, górki lodowej i curlingu.

-Już po raz trzeci podejmujemy współpracę z Zimowym Narodowym, ale pierwszy raz na tak dużą skalę. Zorganizowaliśmy iluminację kilkunastometrowej choinki, zostaliśmy partnerem lodowiska, curlingu i górki lodowej. Widzimy w tym miejscu naszych konsumentów do których  bezpośrednio możemy kierować działania, a także dostrzegamy przestrzeń na realizację akcji wizerunkowych dopasowanych do naszej grupy docelowej – powiedziała Magdalena Kołodziejska, Kierownik Komunikacji Marketingowej. – Obecność marki E.Wedel na Zimowym Narodowym doskonale wpisuje się w koncepcję aktualnie prowadzonej kampanii Zima z Wedlem – dodała.

Pod hasłem „Zima z Wedlem” marka prowadzi działania marketingowe w całej Polsce. Aktywności wizerunkowe odbywają się na lodowiskach (w Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Bielsku-Białej i Białymstoku) i stokach w najpopularniejszych kurortach górskich (w Szczyrku, Białce i Bukowinie Tatrzańskiej oraz Czarnej Górze). Wśród atrakcji dla konsumentów są strefa zabaw i chillout’u, koło słodkości z nagrodami, zimowa karuzela, górka lodowa czy fotobudka.

 

– Cieszymy się, że E.Wedel, lider rynku i najsilniejsza marka czekoladowa w Polsce dostrzegł ogromny potencjał marketingowy Zimowego Narodowego i po raz kolejny zdecydował się na współpracę podczas największego zimowego eventu w Polsce. Jestem przekonana, że będzie to korzystna i satysfakcjonująca dla obydwu stron współpraca – powiedziała Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications, pomysłodawcy i organizatora Zimowego Narodowego.

Aktualnie trwa szósta edycja Zimowego Narodowego. Łącznie, przez ostatnie pięć edycji, Zimowe Miasteczko odwiedziło 2,2 mln osób.

Facebook: www.facebook.com/zimowy.narodowy

Instagram: zimowynarodowy

Organizatorem i pomysłodawcą projektu Zimowy Narodowy jest agencja Testa Communications.

www.testa.com.pl

https://www.facebook.com/testa.communications

 

Partner strategiczny Zimowego Narodowego: E.Wedel. Partnerzy Zimowego Narodowego: MultiSport, PGE Energia Ciepła, Segafredo, Stock, Kino Świat. Patroni medialni Zimowego Narodowego: ZET, Onet, Viva, Poradnik Zdrowie, Mamo To Ja, 4FUN.TV. Partnerzy medialni Skateparku:  4FUN.TV, RADIO KAMPUS, I DO SK8. Partnerzy Skateparku: California Skateshop, Akademia Surfingu, Desk Shop, Board For Kids, Kamuflage, Rollschool, Pożycz kółko, I love Rolki, Scoot Camp, Selectshop, Slalom Academy, Rollinn.pl

www  Facebook  Instagram zimowynarodowy

Zimowy Narodowy został zauważony i doceniony na świecie dwiema prestiżowymi nagrodami, Galaxy Awards i Ipra Golden World Awards. 25 września 2017 roku Zimowy Narodowy został również wyróżniony nagrodą za Najlepszy Produkt Turystyczny Województwa Mazowieckiego 2017. Konkurs ten został zorganizowany przez Mazowiecką Regionalną Organizację Turystyczną.

Organizatorem i pomysłodawcą projektu Zimowy Narodowy jest agencja Testa Communications.

MW