Logo

Event MIX

Podsumowanie 2018 w agencji PowerEvents

LICZBY
Rozpoczęcie roku było „wejściem” w nową dekadę naszej działalności. Z początkiem roku kończyliśmy naszą specjalną akcję 10/10 z okazji naszego jubileuszu 10-lecia działalności. Zrealizowaliśmy blisko 70 projektów, w tym 23 duże produkcje. Do grona naszych nowych Klientów dołączyły 22 nowe firmy w tym Coca-Cola, Porsche, TIM, Huber Group. Jest to spadek w ilości nowych partnerów o…1 w stosunku do 2017 roku. Na odnotowanie zasługuje fakt, że mimo mniejszej ilości realizacji, uzyskaliśmy wzrost obrotów aż o 65 % w stosunku do poprzedniego roku. Do naszego zespołu dołączyło 3 nowych managerów.

NOWY OBSZAR DZIAŁALNOŚCI
Jedną z największych ciekawostek jest fakt nawiązania stałej współpracy przy otwarciach nowo powstałych parków handlowych. Nie zajmowaliśmy się wcześniej tego typu wydarzeniami. Była to doskonała okazja na sprawdzenie managerów na typowej imprezie masowej. Planowanie i przewidywanie sytuacji jakie mogą pojawić się w trakcie trwania eventu, jeszcze bardziej szkolą umiejętności dosłownie na żywym organizmie.

WELCOME TO THE JUNGLE
Stworzyliśmy nową produkcję tematyczną jaką była impreza Dżungla. Przygotowaliśmy ją dla naszych stałych Klientów, zarówno w plenerze jak i lokalizacjach zamkniętych. Do przygotowania dedykowanej scenografii zaprosiliśmy nowego dostawcę, który sprawdził się w 100 %. Innymi eventami z nową koncepcją były 4 żywioły i wyspa przetrwania. Pierwsza dedykowana dla grup chcących się zintegrować w sposób oryginalny i ciekawy, a druga na imprezy plenerowe skierowane do całych rodzin.

NAJWIĘKSZY SUKCES
Najważniejszym osiągniętym celem był fakt, że nikomu podczas wszystkich wydarzeń nic się nie stało. Wypracowane bardzo wysokie standardy bezpieczeństwa jak i praca głównie ze stałymi podwykonawcami, pozwoliła na spokojny przebieg eventów. Oczywiście zadowolenie Klienta i uczestników ma dla nas ogromne znacznie i jeżeli te dwa aspekty idą w parze to nasza satysfakcja jest w pełni uzasadniona.

ŚWIAT KONTRA WOJCIECH MODEST AMARO
Jednym z większych wydarzeń w 2018 roku było otwarcie pierwszej fabryki amerykańskiego koncernu w Polsce. Wydarzenie, na które zostali zaproszeni goście z całego Świata, mieli okazję w dużej mierze pierwszy raz odwiedzić nasz kraj. Spędzili tu kilka dni, a my zadbaliśmy o to, aby pokazać to, co u nas najlepsze. Pomogli nam w tym z pewnością Wojciech Modest Amaro, który przygotował uroczystą kolację składającą się z jego 5 autorskich momentów. Absolutną kulminacją emocji był genialny występ Leszka Możdżera.

PIERWSZA SPRAWA KARNA
Do tej pory trafialiśmy na odpowiedzialnych Klientów i mimo tradycyjnych opóźnień w płatnościach, sprawy rozwiązywały się z pozytywnym finałem. Jednak nadszedł moment, w którym wyczerpaliśmy wszelkie możliwości w egzekucji naszego wynagrodzenia za usługę i sprawę skierowaliśmy do sądu. Nie są to miłe chwile kiedy w taki sposób trzeba dochodzić swoich praw, ponieważ rozczarowanie jest bardzo duże.

WARSZAWA NAPOCZĘTA
Stolica dla każdej agencji z kraju kojarzy się sercem branży MICE. My jako eventowcy z Wrocławia nie zawsze, ale często spotykaliśmy się z pewnym niedowierzaniem, że poza Warszawą istnieją kreatywne i odpowiedzialne firmy eventowe. 2018 pokazał, że ciężką pracą można powoli zmieniać ten stereotyp. Niemal raz w tygodniu jesteśmy na spotkaniu u potencjalnych Klientów. Pierwsze efekty już są. Jeżeli trend się utrzyma, nie pozostanie nam nic innego jak…

NIE SAMYMI IMPREZAMI ŻYJE EVENT MANAGER
Paweł Haberka wziął udział jako prelegent we wszystkich znaczących konferencjach, gdzie mógł podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi. Managerowie uczestniczyli aktywnie w kilku spotkaniach i szkoleniach organizowanych w Polsce. Każde takie spotkanie jest bardzo dobrą okazją do zgłębienia swojej wiedzy jak i wymianę doświadczeń z innymi.

ROBIMY SWOJE
Był to bardzo intensywny i naładowany dużą ilością emocji rok. Zorganizowanie kilku znaczących jubileuszy firm i podziękowania ze strony Klientów, dosłownie wzruszały wszystkich. Nikt z nas z pewnością nie spodziewał się na początku roku, że 2018 będzie aż takim dużym krokiem w naszym rozwoju i to jest chyba najpiękniejszy aspekt tego zawodu. Nigdy nie wiesz co przyniesie kolejny dzień.

PARA LA FINAL DE BARCELONA
Skoro jest dobrze to musi być jeszcze lepiej. Mega niespodzianką dla managerów agencji był wyjazd do Barcelony, jako podziękowanie za ogrom pracy włożony w mijający rok. Naładowaliśmy z pewnością baterie na 2019 topiąc się w słońcu tego uroczego miasta. Podczas pobytu zwiedzaliśmy, raczyliśmy się przysmakami lokalnej kuchni i rzecz jasna wypoczywaliśmy.