Value Media, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, rozbudowuje strukturę zespołu Client Service. Do kadry menadżerskiej dołączyła Anna Sienkiewicz, która objęła nowo utworzone stanowisko Communications Director. Do jej zadań będzie należało planowanie i zakup kampanii offline i online oraz zarządzanie zespołem odpowiedzialnym m.in za takie marki jak Suzuki, Dawtona, czy Fibaro.
Anna Sienkiewicz z branżą mediową związana jest od 2003 r. Doświadczenie zawodowe zdobywała w domu mediowym Mediacom, z którym związana była przez ostatnie 15 lat. Pracowała m.in. dla takich klientów jak Mars, Shell, Łomża czy Teva. W ostatnich latach jako Business Director odpowiadała za strategię komunikacji oraz jej implementację na wybranych rynkach CE (Central Europe) m.in. Grupy Danone, Pepco czy Opel.
Na stanowisku Communications Director w Value Media, Anna Sienkiewicz pokieruje nowo utworzonym zespołem, odpowiedzialnym za planowanie i zakup kampanii off/online m.in dla marek Suzuki, Dawtona i Fibaro.
– Planując strategię komunikacji dla naszych klientów dokładnie analizujemy jego środowisko i cele biznesowe, dostosowując odpowiednie narzędzia i kanały komunikacji. Jednak za każdą efektywną kampanią stoją ludzie, ich wiedza i doświadczenie, które ostatecznie wpływają na skuteczność rekomendowanych działań. Dlatego bardzo się cieszę, że do naszego zespołu dołączyła Ania Sienkiewicz – osoba o tak bogatym i doświadczeniu i świeżym podejściu do komunikacji marek- mówi Anna Dzierzędzka, Chief Growth Officer w Value Media.
JK