Opus B przygotował launch nowej usługi w pakiecie UPC.
UPC wprowadza nową prędkość przesyłu danych – 1 GIGA bitów/s. To prawdziwy przełom i możliwości korzystania z internetu przez większą ilość użytkowników z maksymalną jakością jednocześnie.
– Postanowiliśmy pokazać tę nową jakość w nieziemskim stylu! Kotki, kosmonauci, zombi, rycerze, influencerzy, blogerzy, kowboje, hrabiny, piłkarze, jednorożce, roboty, postacie z gier i setki innych… jednym słowem, cały internet zapakowaliśmy do rakiety UPC i wysłaliśmy do użytkowników z kosmiczną prędkością 1 GIGA – mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B.
Komunikacja nawiązuje do pozycjonowania marki UPC, podkreślając w humorystyczny sposób pozycję lidera nowatorskich rozwiązań technologicznych. Oferta kosmicznie szybkiego Internetu i smart Wi-Fi tworzą prawdziwy Happy Home.
W ramach kampanii Opus B stworzył platformę komunikacyjną, spoty TV, projekty materiałów prasowych i OOH, na podstawie których UPC opracowało materiały sprzedażowe oraz koncepcję działań eventowych i ambientowych.
Na kampanię składają się także targetowane działania lokalne. Spoty reżyserował Kuba Michalczuk, produkcją zajęło się Watchout Studio, a postprodukcją Badi Badi.
JK