Wystartowała nowa kampania reklamowa chusteczek higienicznych i uniwersalnych Velvet, którą opracowała agencja Communication Unlimited.
Marka Velvet wprowadziła na rynek zupełnie nowy asortyment chusteczek, który wyróżnia się wyjątkową miękkością i delikatnością. Chusteczki Velvet zostały wzbogacone dodatkową warstwą miękkiej bibułki, dzięki czemu dają poczucie łagodności, komfortu, kosmetycznej pielęgnacji i delikatnego ukojenia.
– Velvet jest liderem na rynku. Rolą lidera jest ustanawiać nowe standardy, dlatego wprowadzamy wytrzymałe i jednocześnie wyjątkowo miękkie i miłe w dotyku chusteczki, które zaspokoją potrzeby coraz bardziej wymagających konsumentów. Wierzymy, że docenią oni tę zmianę – mówi Katarzyna Włodarczyk, Senior Brand Manager w Velvet Care.
Kampanię opracowała agencja Communication Unlimited, która przygotowuje strategię i kreację dla marki Velvet od 2017 roku.
Kampania jest oparta o platformę komunikacyjną Velvet Akcja! opracowaną przez Communication Unlimited, nawiązującą do świata filmu.
Przekaz ma budować wrażenie niezwykłej delikatności nowych chusteczek. Leżąca wśród lekkich, pachnących, białych płatków róż kobieta, delikatnie się w nie wtula, trzymając w dłoni chusteczkę. Hasłem kampanii jest „Jak miło. Poczuj nowy Velvet”.
– Szukaliśmy dosłownego komunikatu. Ma być miło, delikatnie, komfortowo. Z tego powodu sięgnęliśmy po ikony ze świata kosmetyków, czytelne, zrozumiałe i rozpoznawalne – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.
Kampania jest prowadzona w styczniu i lutym 2019i jest obecna na nośnikach citylight, w internecie oraz na materiałach POS w sklepach i w prasie branżowej.
Marka Velvet skupia szerokie portfolio produktów, w którym znajdują się m.in. chusteczki higieniczne oraz uniwersalne, chusteczki nawilżane dla dzieci i niemowląt, papier toaletowy oraz ręczniki papierowe. Ponadto regularnie wprowadza innowacyjne produkty, takie jak najnowsze reklamowane właśnie chusteczki.
JK