XI Międzynarodowy festiwal reklamowy White Square odbędzie się w Mińsku, w stolicy Białorusi, w dniach 17-19 kwietnia 2019. Już po raz jedenasty festiwal zgromadzi uczestników z ponad 30 krajów świata, którzy przyjadą do stolicy Białorusi, aby poznać najnowsze trendy przemysłowe i zainspirować się najbardziej nowatorskimi, odważnymi i oryginalnymi pomysłami z zakresu kreatywności, brandingu, marketingu, mediów cyfrowych, wdrażanych na różnych rynkach w ciągu ostatniego roku.
Zgłoszenia przyjmowane są w 7 kategoriach – Kreatywność, Branding, Marketing, Digital, Kreatywna Skuteczność, Media, Reklama społeczna. Prace można zgłaszać TUTAJ.
W Jury znajdą się przedstawiciele najlepszych niezależnych agencji z ponad 20 krajów, z których ponad połowa ma spore doświadczenie i sędziowała w takich konkursach jak: Cannes Lions, Pencils itp. Wysoki poziom procesu oceniania, poziom jury i zgłoszeń zostało wielokrotnie uznany przez czołowych przedstawicieli międzynarodowej społeczności zawodowej, w tym przez The Gunn Report, którzy uczestniczyli w White Square w 2016 roku.
Oprócz konkursów, organizatorzy zapewniają trzydniowy program biznesowy i edukacyjny składający się z ponad 70 różnych aktywności: master-classes, warsztaty, wykłady światowej sławy profesjonalistów, które pozwolą akredytowanym uczestnikom festiwalu znaleźć się w centrum europejskiej twórczości. Program zostanie zakończony ekscytującą galą wręczenia nagród.
Szczegółowe informacje o White Square znajdują się na oficjalnej stronie internetowej TUTAJ.
MW