Logo

Marketing MIX

Agencja V&P wygrała przetarg i ruszyła z kampanią dla Miasta Poznania

Agencja V&P wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej wyborów do rad osiedli 2019 zachęcającej poznaniaków do kandydowania oraz aktywnego udziału w wyborach do rad osiedli. Motywem przewodnim akcji „ZaRadność” jest gra słów „Za” i „Radny” odwołująca się do wielkopolskiego etosu umiejętności radzenia sobie w różnych sytuacjach, przedsiębiorczości i zaangażowania. Kampania ruszyła  11.01.2019 i potrwa do 23 marca 2019 r.

V&P odpowiada za kreację, egzekucję i plan mediowy dwóch etapów akcji oraz za przygotowanie strony internetowej kampanii.

– Zaplanowaliśmy szeroko zakrojoną kampanię w oparciu o model Marketingu Konwersji 360°,  tak aby  dotrzeć do możliwie najszerszej grupy mieszkańców Poznania. Postawiliśmy na  tradycyjne kanały komunikacji: telewizję regionalną, radio, lokalną prasę, materiały BTL czy nośniki outdoorowe. Całość akcji uzupełnią działania digitalowe z uwzględnieniem social mediów i kanałów własnych Miasta Poznania –  komentuje podpisanie umowy Maciej Michalik, dyrektor zarządzający Agencji V&P.

Organizatorem kampanii „ZaRadność”, propagującej wybory do poznańskich rad osiedli, jest Miasto Poznań.

Wybory do rad osiedli odbędą się 24 marca 2019 r. Więcej informacji dotyczących organizacji wyborów oraz samej kampanii znajduje się na stronie www.zaradność.pl

JK