Monika Seroka, dotychczas z sukcesami prowadząca w Plej team UX designerów, objęła funkcję Head of UX&UI. Będzie kierować połączonymi zespołami UX i UI w dziale digital zarządzanym przez Mariusza Gracę. Połączenie funkcji UX i UI to pierwszy krok w zmianach organizacyjnych w Plej w obszarze digital.
Monika Seroka w Plej dotychczas pełniła funkcję Head of UX. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Uxeria i Efigence oraz Orange Polska. Jako Product Owner odpowiadała za wdrażanie nowych ofert oraz za implementację strategii UX i optymalizację portalu Orange. W agencjach zarządzała zespołem odpowiedzialnym m.in. za nową aplikację mBank oraz CRM dla Contact Center zgodny z nową polityką mBank i prowadziła projekt rebrandingu sklepu Intersport na Chorwację, Słowenię, Serbię, Czarnogórę oraz Bośnię i Hercegowinę. Współpracowała także z kilkoma start-upami jako konsultant oraz projektant. Dzięki swojemu szerokiemu doświadczeniu doskonale rozumie potrzeby biznesowe Klienta jednocześnie koncentrując się na potrzebach końcowego użytkownika danego produktu czy usługi.
Połączenie UX i UI to kolejny krok w rozwoju strategicznym Plej. Gwarantuje lepszy przepływ informacji oraz udział zarówno UX jak i UI designerów w całym procesie projektowym, co zdecydowanie usprawnia pracę i komunikację, zarówno wewnątrz agencji, jak również z klientem.
– Jeszcze większa integracja w obszarze digitalowych kompetencji Plej, to kolejny krok w kierunku brand experience. W Plej stworzyliśmy sprawnie działający system mocno zintegrowanych usług UX, UI, front-end, backend i testów, wspieranych przez dedykowany, wyspecjalizowany dział PMO Dzięki temu oferujemy klientom rozwiązania na najwyższym poziomie, tworzone w całości in house’owo. To kolejny element obsługi 360 naszych klientów obok strategicznego, kreatywnego, eventowego, ATLowego
i BTLowego know-how Plej. Nie projektujemy zwykłych kampanii – projektujemy całościowe, spójne doświadczenia – przekonuje Mariusz Graca, digital partner w Plej.
MW