Logo

Marketing MIX

Totolotek sponsorem tytularnym Pucharu Polski!

Polski Związek Piłki Nożnej rozszerzył dotychczasową współpracę z zakładami bukmacherskimi Totolotek. Jest to najwyższa umowa sponsoringowa zarówno w historii Totolotka, jak i Pucharu Polski. Rekordowa jest także nagroda dla zwycięzcy Totolotek Pucharu Polski, który zainkasuje 3 miliony złotych.

 Legalny w Polsce bukmacher rozwija współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej w ramach Pucharu Polski i jest od dzisiaj sponsorem tytularnym rozgrywek. Nowa, 2,5-letnia umowa zmienia nazwę turnieju na Totolotek Puchar Polski.

– Bardzo ważnym elementem misji naszej firmy jest wspieranie rozwoju polskiego sportu. Puchar Polski, turniej w którym co roku bierze udział ponad 1000 zespołów, doskonale wpisuje się w tę misję. Jesteśmy długoterminowym partnerem i wierzymy, że Puchar Polski będzie wydarzeniem, którego popularność będzie rosła. Dodatkowo dzięki temu nasza marka staje się bardziej rozpoznawalna, docieramy do szerszej grupy odbiorców. – mówi Adam Lamentowicz, prezes zakładów bukmacherskich Totolotek SA.

W tym roku drużyna, która sięgnie po Totolotek Puchar Polski wygra aż 3 000 000 zł. To trzykrotnie więcej niż w poprzednich latach. Zwycięzca zagra ponadto w eliminacjach do Ligi Europy. Stawka jest więc naprawdę wysoka.

– Puchar Polski, czyli Turniej Tysiąca Drużyn, nie od dziś rozpala emocje i wyobraźnie wszystkich klubów w całym kraju. Najpowszechniejsze w Polsce, pasjonujące rozgrywki z fantastycznym finałem na PGE Narodowym w Warszawie, pokazują moc i blask tej imprezy. Ich wyjątkowość polega też na tym, że tylko tu dochodzi do rywalizacji drużyn amatorskich z zawodowymi. Puchar Polski to uciecha nie tylko dla kibiców najlepszych jedenastek, ale i konkretne zyski dla zespołów, które w pucharowej przygodzie zajdą najwyżej. Między innymi dzięki takiemu sponsorowi tytularnemu, jak Totolotek, możemy uczestników Pucharu Polski godnie wynagrodzić – zaznacza prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej, Zbigniew Boniek.

Począwszy od zbliżających się ćwierćfinałów tegorocznej edycji turnieju rozgrywki zyskają nową identyfikację wizualną. Logotyp Totolotek Pucharu Polski pojawi się m.in. na rękawach strojów meczowych drużyn i bandach reklamowych. Będzie on również prezentowany podczas transmisji meczów pucharowych.

– Pozyskanie sponsora tytularnego jest konsekwencją wieloletniego budowania marki Pucharu Polski. PZPN od lat pracuje nad zwiększeniem atrakcyjności rozgrywek, m.in. poprzez zmianę ich formatu, wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej, pozyskanie partnera telewizyjnego  czy też zwiększenie nagród finansowych dla klubów – mówi Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

– Cieszymy się, że firmy dostrzegają potencjał realizacji swoich celów poprzez sponsoring Pucharu Polski. Partnerstwo   z firmą Totolotek to strategiczne przedsięwzięcie, jesteśmy bardzo zadowoleni, że razem z tak solidnym partnerem będziemy budować prestiż rozgrywek co najmniej przez kolejne 2,5 roku – dodaje Maciej Sawicki.

 W związku z rozszerzeniem współpracy bukmacher planuje akcje specjalne przygotowane z myślą o kibicach polskiej piłki.

– Zależy nam na dotarciu z aktywnościami do kibiców już we wczesnych fazach rozgrywek, na poziomie województw. Postaramy się o szeroką ofertę zakładów na rozgrywki Totolotek Pucharu Polski oraz ciekawe zakłady specjalne – zaznacza Mariusz Rzeczkowski, Dyrektor Marketingu Totolotka.

Bukmacher od wielu lat aktywnie włącza się w inicjatywy sportowe na najwyższym poziomie, sponsorując drużyny różnych dyscyplin. Nieprzerwanie od 5 lat Totolotek wspiera Lechię Gdańsk. Ponadto sponsoruje aktualnego mistrza Polski w siatkówce PGE SKRĘ Bełchatów oraz koszykarską Legię Warszawa. Zakłady bukmacherskie Totolotek są także sponsorem tytularnym Totolotek Biznes Ligi, która jest największą ligą biznesową w Polsce, czy drużyny KTS Weszło, występującej na co dzień w warszawskiej B-klasie. W przeszłości firma wspierała także Wisłę Kraków, Górnika Zabrze i Jagiellonię Białystok.

Umowa między Totolotek SA i Polskim Związkiem Piłki Nożnej została zawarta we współpracy z agencją marketingu sportowego 4Business.

JK