Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Drake nowy wystawca podczas targów FestiwalMarketingu.pl

Firma od 2018 roku zajmuje się sprzedażą win importowanych, opakowań, win owocowych i okowit własnej produkcji oraz paleniem kawy na rynku upominków reklamowych.

– W tym przypadku nasza pasja i hobby przerodziła się w biznes. Sam mam na tym polu ponad 10 lat doświadczenia. Specjalizujemy się w produktach unikatowych, będących elementami koszy świątecznych naszych klientów. Jesteśmy jedynym importerem bądź producentem oraz specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze zamówień – od koncepcji po wysyłkę zgodną z listą mailingową klienta ostatecznego – mówi Marcin Czarnecki Dyrektor Handlowy w Drake.

– Personalizujemy nasze produkty, drukujemy etykiety oraz wykonujemy grawer na opakowaniach. Dysponujemy unikatową w Polsce destylarką firmy Kothe dzięki czemu produkujemy destylaty owocowe najwyższej jakości. Owoce pochodzą od zaprzyjaźnionych rolników z okolicy – dodaje Marcin Czarnecki.

Na potrzeby rynku upominków reklamowych firma zajmuje się także wypalaniem kawy:

– Kawa to pasja mojego ojca, podzielił się nią ze mną i zaraził mnie nią. 25 lat temu, na początku lat 90-tych, rozpoczęła się nasza przygoda z kawą. Dziś historia zatoczyła koło i wracamy do korzeni, z nową pasją i pomysłami. Palarnia wraz z destylarnia znajduje się w małej miescowości Maksymilianów i to właśnie tam „kręci się nasze serce”. Serce czyli mały, bębnowy piec do palenia, a właściwie prażenia kawy. Koncentrujemy się na najwyższej jakości surowcach, ziarnach z segmentu speciality. Pozyskujemy je od sprawdzonych dostawców dzięki czemu w naszej ofercie znajdziecie wyjątkowe pozycje z całego świata. Niewielki rozmiar produkcji sprawia, ze nasi klienci dostają kawy świeże, o niepodważalnej jakości kontrolowanej na każdym kroku ich powstawania oraz możliwości dostosowania naszych wypałów do ich indywidualnych gustów – mówi Krzysztof Kaczor właściciel Drake.

Z produktami i ofertą będzie można bliżej zapoznać się 18 i 19 września na stoisku F8 podczas targów FestiwalMarketingu.pl.

MW