Kultowy samochód, ponadczasowy design i unikalna muzyka stworzona przez Smolika. Sportowa i dzika natura samochodu, którą uczestnicy eventu mogli nie tylko zobaczyć, ale też usłyszeć. Tak wyglądała premiera najnowszej, ósmej generacji Porsche 911 – jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń w branży motoryzacyjnej w pierwszej połowie 2019 roku. Premierę zrealizowała agencja Walk Events.
W lutym w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku odbyła się premiera nowego modelu Porsche 911. Specjalnie na ten wyjątkowy wieczór deski teatru zamieniły się w centrum niesamowitego show.
Na gości wydarzenia czekało muzyczna uczta połączona z nowatorskimi efektami wizualnymi, wyświetlanymi na 4 mobilnych ekranach. Prezentując kolejną odsłonę kultowego modelu Porsche 911 Walk Events w swojej koncepcji zobrazowało z jednej strony sportową i dziką, z drugiej luksusową i komfortową naturę auta. W myśl hasła opisującego nowy model Porsche – Wehikuł wszech czasów, agencja przedstawiła ponadczasowość modelu 911.
Koncepcja kreatywna została oparta na połączeniu dźwięków Porsche i muzyki, dlatego Walk Events wraz z Porsche Polska zaprosiło do współpracy legendę polskiej sceny muzycznej – Andrzeja Smolika. Artysta stworzył dedykowany nowemu modelowi Porsche 911 utwór, który oddał charakter samochodu i stał się fundamentem całego show.
– Do dźwięków utworu Smolika powstała 10-minutowa animacja, prezentująca nie tylko najnowszą generację 911, ale także historię poprzednich modeli 911. Całość – razem z grą świateł oraz niespotykanych dotychczas na polskich laserów FatBeam – dała niesamowity efekt godny premiery Porsche 911 – mówi Angelika Kobierska, Event Manager Walk Events.
Dzięki wykorzystaniu technologii Notch, umożliwiającej artyście sterowanie animacją uzyskano spektakularne efekty wizualne. Wykorzystanie mobilnych ekranów i teatralnych zapadni wpłynęło na dynamikę show i dopełniło całości show.
Agencja odpowiadała za kompleksową obsługę wydarzenia: od stworzenia koncepcji kreatywnej, poprzez etap produkcji, aż do realizacji.