Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka.
Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz International, związanej z misją, aby oferować odpowiednie przekąski na odpowiednią chwilę wyprodukowane w odpowiedni sposób.
Lupka komunikująca prosty skład
– Coraz bardziej świadomi konsumenci zwracają coraz większą uwagę na jakość i skład przekąsek, zwłaszcza w przypadku produktów wybieranych dla dzieci. Zdecydowaliśmy się
na wprowadzenie lupki ze składnikami, ponieważ zależało nam na tym, aby informacja o prostej recepturze ciastek Lubisie była jasna i czytelna dla rodziców – mówi Joanna Serwaczyńska, Junior Brand Manager belVita & Lubisie, Mondelez Polska.
Równocześnie, marka wzmocniła także przekaz pozostałych benefitów. Istotnym elementem nowej szaty graficznej jest informacja o tym, że Lubisie są wypiekane (a nie smażone). Na przodzie opakowań będą także znajdować się niedawno wprowadzone hasła „tylko naturalne aromaty” oraz „bez barwników i substancji konserwujących”.
Silne wsparcie mediowe nowych opakowań
W przypadku smaków owocowych, nowe opakowania trafią do sklepów już w marcu. Następnie lupkę będzie można zobaczyć na wszystkich pozostałych produktach, w tym ciastkach Lubisie DUO. Nowa kampania marki Lubisie będzie miała silne wsparcie mediowe. W kwietniu w telewizji oraz digitalu pojawi się spot promujący krótką listę składników i zmianę opakowań.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za adaptację reklamy na polski rynek odpowiada AdValue. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
MW