Logo

Marketing MIX

Altavia powiększa dział obsługi klienta  

Agencja Altavia powiększa dział obsługi klienta. Dołącza do niego Krystian Cheliński, który wcześniej pracował w agencji Scorise.

Krystian Cheliński, na stanowisku Account Executive, zajmie się w Altavii koordynacją i nadzorem nad realizacją kampanii BTL-owych w zakresie druków płaskich oraz POS-ów.

Krystian Cheliński przeszedł do Altavii z agencji Scorise, gdzie na stanowisku Account&Business Development Managera zajmował się analizą potrzeb konsumentów, przygotowywaniem strategii marketingowych wraz z doborem odpowiednich narzędzi sprzedażowych i nadzorem projektowym oraz bezpośrednim kontaktem z klientami agencji.

Wcześniej jako Marketing&Business Development w firmie Glossika Language Training zajmował się wprowadzaniem strategii marketingowych, reklamą, content marketingiem, e-mail marketingiem oraz bezpośrednim kontaktem z klientami firmy.

Pracował również w berlińskim biurze firmy przemysłowej Gühring-Maschinenbau GMBH, gdzie zajmował się m.in. realizacją dostaw i koordynacją zamówień internetowych a także jako event manager w agencji eventowej Instytut Edmunda, gdzie zajmował się wprowadzaniem strategii marketingowych.

Krystian Cheliński jest absolwentem gdyńskich uczelni: Pomorskiej Wyższej Szkoły Nauk Stosowanych oraz Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego.

www.altavia.pl

JK