Altavia Polska, jak co roku, współpracowała z firmą Michelin podczas kampanii opon tej marki przeznaczonych na sezon letni. Kampania prowadzona będzie równolegle w 6 krajach naszego regionu. Jej celem jest poinformowanie o nowych modelach opon letnich i całorocznych.
Celem kampanii „Gama Lato 2019” jest promowanie całej gamy opon letnich i całorocznych tej marki, w tym m.in. opon MICHELIN Primacy 4 i MICHELIN CrossClimate+ dla samochodów osobowych, opon z gamy MICHELIN Pilot Sport dla samochodów wysokich osiągów, a także opon dla SUV-ów (tegoroczna nowość MICHELIN Pilot Sport 4 SUV, MICHELIN Latitude Sport 3, MICHELIN Latitude Cross) i dla samochodów dostawczych (MICHELIN Agilis + oraz całoroczna MICHELIN Agilis CrossClimate).
Akcja prowadzona będzie równolegle w 6 krajach naszego regionu: Polsce, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii. Rozpoczęła się w połowie marca.
Zadaniem agencji Altavia było wyprodukowanie materiałów promocyjnych i małych POS – takich jak: ulotki, ulotkowniki, postery, karty produktowe, naklejki na biurka itp.
Altavia współpracuje z Michelin od 2011 r. i co roku produkuje dla tego klienta materiały do kampanii letniej i kampanii zimowej, promujących opony sezonowe.
JK