Marka Familijne została partnerem kultowego teleturnieju „Koło Fortuny”. Najbardziej rodzinne wafelki w Polsce będą obecne w 100 odcinkach popularnego formatu telewizyjnego, począwszy od 26 marca do końca czerwca br. Powyższe działania to kolejny element trwającej od stycznia kampanii reklamowej, realizowanej dla marki w telewizji i kanałach digital.
Wafle Familijne to lekka przekąska, idealna do rodzinnego chrupania podczas chwil relaksu, również przed telewizorem. Rozrywkowa formuła popularnego teleturnieju idealnie pasuje do pozycjonowania marki Familijne oraz profilu jej odbiorców.
W ramach współpracy z „Kołem Fortuny”, okazałe kosze wafli Familijnych będą wręczane zwycięzcom podczas każdego z odcinków, emitowanych na antenie TVP2 od marca do czerwca br. Ponadto, marka została sponsorem nagród rzeczowych w teleturnieju. Komunikacyjnie działania dopełnią emisje billboardów sponsorskich przed i po programie.
Współpraca partnerska z teleturniejem „Koło Fortuny” została zaplanowana i zrealizowana przy współpracy z agencją Aldentro.
Marka: Familijne/ Producent: Colian Sp. z o.o.
JK