Kompania Piwowarska, największy producent piwa w Polsce, rozszerza swoją ofertę o nową kategorię bezalkoholowych napojów dla dorosłych. Debiutujące na rynku warzone napoje botaniczne B-Life Botanicals powstały z połączenia starannie warzonego piwa 0,0% i lemoniady przygotowanej z dodatkiem naturalnych wyciągów i aromatów ziół, kwiatów oraz owoców. Ich złożony, intrygujący smak docenią konsumenci poszukujący orzeźwiającej alternatywy dla słodkich, gazowanych napojów.
B-Life Botanicals, czyli botaniczne orzeźwienie
Jeszcze przed startem sezonu letniego Kompania Piwowarska wprowadza do swojej oferty całkowitą nowość. Przygotowane na bazie piwa bezalkoholowego warzone napoje botaniczne B-Life Botanicals stanowią odpowiedź na potrzeby dorosłych konsumentów, którzy z jednej strony coraz częściej spoglądają w stronę półki ze zdrową żywnością a z drugiej – są otwarci na nowe, zaskakujące smaki i intrygujące dodatki. Przywiązują także wagę do jakości, a synonimem tejże są dla nich naturalne składniki.
– Napoje B-Life Botanicals to propozycja dla ludzi ciekawych świata, otwartych na nowe doświadczenia i zwróconych w stronę natury. To właśnie z myślą o nich stworzyliśmy trzy mocno orzeźwiające smaki, o złożonym i wielowymiarowym charakterze, łączące delikatną goryczkę, kwaskowość oraz słodycz w jednym. Wszystkie z dodatkiem naturalnych aromatów i wyciągów roślinnych. Bez słodzików, konserwantów czy barwników – mówi Anna Dzierżek, brand manager marki B-Life Botanicals.
Starannie warzone i całkowicie bezalkoholowe
B-Life Botanicals to warzone napoje botaniczne dla dorosłych, które stanowią mieszankę piwa bezalkoholowego 0,0% i lemoniady powstałej z dodatkiem naturalnych aromatów i wyciągów roślinnych z kwiatów, ziół oraz owoców. Niepowtarzalny, bogaty smak napojów to efekt połączenia odpowiednio dobranych składników i zastosowanej receptury, której sercem jest staranny proces warzenia. B-Life Botanicals jest dostępny w trzech wariantach smakowych: odświeżającego kwiatu bzu wzbogaconego ziołową nutą tymianku i rześkim akordem cytryny, dojrzałych malin w towarzystwie lawendy i orzeźwiającego eukaliptusa oraz zielonej herbaty z kwiatem jaśminu i aromatyczną bergamotką. Każdy z nich wyróżnia doskonały, wielowymiarowy smak, który rozwija się z kolejnym łykiem.
Sięgnij po swoją prawdziwą naturę
B-Life Botanicals zacznie się pojawiać w sklepach w całej Polsce w drugiej połowie marca. Będzie dostępny w puszkach o pojemności 330 ml. Akcja promocyjna, prowadzona pod hasłem „Sięgnij po swoją prawdziwą naturę”, skierowana jest do konsumentów, którzy cenią produkty wysokiej jakości, o naturalnym składzie. Marka chce inspirować do życia w zgodzie ze swoją wewnętrzną naturą oraz w harmonii z otaczającą przyrodą, której bliskość jest w stanie uczynić ludzi szczęśliwymi.
W ramach działań promocyjnych zaplanowano m.in. kampanię reklamową obejmującą telewizję, Internet, spoty reklamowe w kinie oraz billboardy. W sklepach pojawią się wyróżnialne materiały POS. Przewidziano także zasięgowe akcje samplingowe.
Za działania promocyjne odpowiadają: reklama telewizyjna – agencja Fitzroy, działania digital – Gong, PR – Tailor Made PR, zakup mediów – Zenith Optimedia.
JK