Firma Upfield Polska Sp. z o.o. ponownie powierzył agencji oS3 przygotowanie kampanii dla marki Kasia. Działania reklamowe przebiegają pod hasłem „Wielka moc pomagania”.
Agencja odpowiedzialna była za koncepcję i strategię komunikacji, pozyskanie partnera akcji – Polskiej Akcji Humanitarnej z jej programem dożywiania dzieci w Polsce „Pajacyk”, przygotowanie KV kampanii, a także realizację materiałów do kampanii: LP – www.wielkamoc.pl; formatów social media, materiałów shopperowych.
– Akcja „Wielka moc pomagania” jest kontynuacją działań związanych z zachęceniem Polaków do dzielenia się świąteczną atmosferą i radością z tymi, którzy tego najbardziej potrzebują. Jesteśmy dumni, że możemy udzielić wsparcia finansowego w programie Pajacyk i przełożyć nasze działania na realną pomoc w walce z niedożywieniem dzieci w Polsce – wyjaśnia Błażej Błasiak, Brand Manager marki Kasia.
W czasie trwania akcji marka Kasia wspiera program Pajacyk. Na pomoc potrzebującym została przeznaczona kwota 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych).
W kampanii wykorzystano działania w Internecie (display, social media, portal przepisy.pl), prasę kobiecą (m.in. „Oliwia”, „Tina”, „Życie na gorąco”, „Chwila dla Ciebie”, „Świat Kobiety”)i prasa branżowa (m.in. „Hurt&Detal”, „Poradnik Handlowca”, „Kuchnia”), POSM, OOH, a także zaproszono do współpracy influencerów (m.in. Olga Smile).
Działania reklamowe potrwają do 21 kwietnia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare.
Zespół projektowy agencji oS3: Michał Kobierzewski – Executive Creative Director;Adam Rudzki – Copywriter, Erwin Baranowski – Art Director; Patrycja Krajewska – Senior Account Manager.
JK