Multimedialne narzędzia promocji jako skuteczna forma komunikacji z klientem.
Bezpłatne spotkanie Digital Signage skierowane jest do pasjonatów nowoczesnych rozwiązań technologicznych, znajdujących zastosowanie w marketingu cyfrowym. Konferencja odbędzie się 18 czerwca o godz. 9:00 w Hotelu Novotel w Warszawie.
Połączenie IT z narzędziami promocji to coraz częściej stosowane metody kreowania wizerunku. Wiele firm i instytucji zastępuje dotychczas stosowane mechanizmy reklamowania swoich usług i produktów narzędziami digital signage, czyli elektronicznymi totemami, monitorami LCD, multimedialnymi ekranami itp.
Dlaczego ta interaktywna forma docierania z ciekawą treścią do spersonalizowanego odbiorcy staje się tak popularna? Na to pytanie oraz wiele innych postarają się odpowiedzieć prelegenci – eksperci, którzy najlepiej znają specyfikę narzędzi digital.
Tematy, które m.in. zostaną poruszone na spotkaniu to:
• Nowoczesne i efektywne Digital Signage – jak dobrać cyfrowe nośniki reklamowe aby zaciekawić klienta? (Grzegorz Nowicki – Samsung Electronics)
• Jak zwiększyć potencjał komunikacyjny w Twojej firmie? – MovarchDS autorskie rozwiązanie Komputronik Biznes (Włodzimierz Urbański – Komputronik Biznes)
• Otwarte zbiory cyfrowe. Kolekcja Muzeum Narodowego w Warszawie online (Karolina Tabak – Muzeum Narodowe w Warszawie)
• Cyfrowy marketing vs tradycyjny marketing – konkurenci czy sojusznicy? (Arkadiusz Śnieżek – Poczta Polska S.A.)
• DS jako własny kanał komunikacji (Karol Wielechowski – Ekspert Niezależny)
• Metro XXI wieku- cyfrowe wyzwania i szanse (Grzegorz Popielarz – Metro Warszawskie Sp. z o.o.)
• Rozwiązania digital out of home jako alternatywa wobec telewizyjnych kampanii reklamowych (Mateusz Ruszkowski – Synergic)
• Skuteczne rozwiązania z dziedziny Digital Signage w oparciu o ofertę Epson (Andrzej Bieniek – Epson Polska)
Sponsorami głównymi konferencji zostali Komputronik Biznes i Samsung Polska.
Wydarzenie skierowane jest w szczególności do:
+ Dyrektorów, managerów i specjalistów ds. marketingu,
+ Osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku,
+ Firm i instytucji, dla których usprawnienie komunikacji z Klientem jest ważnym celem na najbliższy czas,
+ Osób, które chciałyby zastąpić konieczność wydruku wszelkich informacji w formie papierowej atrakcyjnym komunikatem, również interaktywnym.
Digital Signage to innowacyjne spotkanie, w którym udział może wziąć każdy pasjonat marketingu cyfrowego oraz IT. Wystarczy zarejestrować się przez formularz rejestracji, który znajduje się na stronie internetowej wydarzenia TUTAJ.
MW