Podczas tegorocznej Gali Innovation 2019, 15 kwietnia, jury pod przewodnictwem Ewy Wołodźko, Central Marketing Organization Director, (CMO) Microsoft, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2019. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
– Konkursy takie jak Innovation, organizowane przez SAR, są jednym ze sposobów napędzania innowacyjności. Praca jurora to z jednej strony wyróżnienie, a z drugiej odpowiedzialność za wybór wyróżnionych, gdyż to oni będą wyznaczać kierunek, będą odniesieniem dla innych. Jury złożone jest z osób z różnym doświadczeniem, wiedzą i pracujących w różnych organizacjach, więc każdy patrzy z innej perspektywy, ma inne argumenty, co pomaga wybrać najlepsze prace, a równocześnie jest dla nas wartościowym doświadczeniem i inspiracją – powiedziała Ewa Wołodźko, Central Marketing Organization Director, (CMO) Microsoft.
Nagrody przyznano w trzech kategoriach głównych: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie, oraz Innowacyjne Media.
Złote statuetki otrzymali:
W kategorii Innowacyjny Biznes:
W kategorii Innowacyjny Biznes -kampanie społeczne:
W kategorii Innowacyjne Media
W kategorii Innowacyjne Media – Kampanie Społeczne
W kategorii Innowacyjne Doświadczenie
W kategorii Innowacyjne Doświadczenie – Kampanie Społeczne
Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj życie i agencja 180heartbeats/JvM zostały dodatkowo wyróżnione przez jury nagrodami Grand Prix.
Za projekt i realizację statuetki odpowiedzialna jest grupa panGenerator, laureat tegorocznego Paszportu Polityki oraz Złotego Lwa na Festiwalu Kreatywności w Cannes 2016. W tym roku, jej forma jest tak samo innowacyjna jak innowacyjne są projekty zgłaszających, statuetka zamiast biernie stać na półce porusza się autonomicznie, aktywnie badając otoczenie.
Część prac, nagrodzonych statuetkami, zostanie zaprezentowanych podczas Konferencji Innovation, 16 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie.
[galeria=”1″]
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Life On Mars, Spark Foundry
Sponsorzy: AMS, Wirtualna Polska, Nielsen
Partnerzy: Kukbuk, MU Interactive, VRFACTORY,
Partner technologiczny: LG
JK