Insomnia64 to 64. edycja największego festiwalu gamingowego w Wielkiej Brytanii, który od 19 do 22 kwietnia będzie się odbywał w Birmingham. Agencja Plej wygrała międzynarodowy przetarg na koncept i obsługę strefy Razer – światowego lidera wśród lifestyle’owych marek dla gamerów.
Insomnia to festiwal z ponad 20-letnią tradycją. Stworzone w Wielkiej Brytanii wydarzenie, stało się rozpoznawalną międzynarodową marką z edycjami w wielu krajach na całym świecie. Kwietniowy event w Birmingham prowadzony przez 4 dni i noce bez przerwy na 42 tysiącach metrów kwadratowych odwiedzi ponad 50 tysięcy graczy. Razer na ponad 100 metrach kwadratowych przygotował dla uczestników Insomnia64 możliwość grania na swoim sprzęcie, testowania nowych produktów, konsultacji z ekspertami oraz zakupów bezpośrednio w strefie. Za koncept, produkcję i koordynację strefy Razer odpowiada agencja Plej.
– Eventy lifestyle’owe, sportowe, e-sportowe i gamingowe to – od początku działania Plej – projekty, które dają nam wiele radości i satysfakcji. Od lat jesteśmy obecni na największych wydarzeniach gamingowych w Polsce i bardzo się cieszymy z realizacji międzynarodowego projektu dla jednego ze światowych liderów w produkcji sprzętu gamingowego – marki Razer. To dla nas potwierdzenie dostrzegania przez branżę e-sportu naszych kompetencji w tym obszarze oraz docenienie naszego doświadczenia w międzynarodowych realizacjach. Jesteśmy przekonani, że nasze eventowe kompetencje w połączeniu z know-how i najwyższej klasy sprzętem marki Razer stworzą niezapomniane brand experience dla uczestników Insomnia64 – przekonuje Łukasz Ostaszewski, integrated communication partner w Plej.
MW