W kwietniu wystartowała kolejna kampania Red Bulla wspierająca akcję Red Bull Konkurs Lotów 2019, która odbywa się na polskim wybrzeżu. Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Red Bull Konkurs Lotów to zawody dla konstruktorów oraz pilotów, których zadaniem jest wykonanie własnoręcznie maszyny latającej tak, aby poszybowała jak najdalej. Z początkiem kwietnia rozpoczął się pierwszy etap kampanii polegający na zgłoszeniu się zainteresowanych drużyn poprzez specjalny formularz umieszczony na stronie: redbullkonkurslotow.pl, który potrwa do 14 maja. Finał odbędzie się 4 sierpnia w Gdyni, gdzie uczestnicy zaprezentują swoje maszyny i wykonają lot z 6-metrowej rampy wprost nad/do wody. Oceniane będą długość lotu, kreatywność konstrukcji i wrażenie, jakie zrobią na widzach.
Aktywacja jest wspierana kampanią w TV oraz web TV, radiu oraz mediach OOH, jak również szerokimi działaniami online. Za przygotowanie i realizację kampanii mediowej odpowiada Havas Media. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Kastner.
JK