Logo

Marketing MIX

Tymbark prezentuje źródło odporności i przyjemności. Naturalnie!

Jest wiele naturalnych źródeł odporności. W nowej odsłonie kampanii „Zdrowo pomyślane” Tymbark humorystycznie udowadnia, że można wspierać odporność w naturalny, a także przyjemny sposób.

Dbanie o zdrowie może być łatwe. Wystarczy sięgnąć po szklankę soku 100% pomarańczowego z naturalną witaminą C, by codziennie i przyjemnie wspierać funkcjonowanie układu odpornościowego oraz cieszyć się jeszcze lepszym samopoczuciem!

Tymbark w najnowszej kampanii prezentuje zdrowo pomyślany produkt. Sok 100% Pomarańcza od Tymbarku zawiera naturalną witaminą C pochodzącą prosto z owoców, która wspiera odporność. Sięgając po szklankę soku nie tylko dbamy o odporność, ale i gwarantujemy sobie porcję przyjemności w postaci pysznego smaku dojrzałych, soczystych owoców. Dzięki temu dbanie o zdrowie jest nie tylko łatwe, ale i przyjemne.

Witamina C zawarta w 100 ml soku pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego. Zrównoważona dieta oraz zdrowy tryb życia mają duże znaczenie dla zachowania zdrowia.

Kampania jest emitowana w największych stacjach telewizyjnych, a także prowadzona poprzez kreacje digitalowe.

Agencja reklamowa odpowiedzialna za spoty: Bardzo
Agencje reklamowe odpowiedzialne za działania digital: Grey, Videomill
Dom mediowy: Starcom

MW