V5group zajmie się kompleksową obsługą PR jednej z największych i najdłużej działających na rynku sieci sklepów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, akcesoriami elektronicznymi oraz produktami RTV, AGD i HOME. Agencja będzie odpowiedzialna za PR zewnętrzny i wewnętrzny oraz zarządzanie kryzysowe.
– Chcemy kontynuować obraną strategię budowy silnej marki Komputronika i dalej oddziaływać na sprzedaż. Zdajemy sobie sprawę, że w obecnych czasach clue komunikacji to ciekawy i angażujący content, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją V5group – mówi Karolina Pietz Drapińska, Dyrektor Marketingu firmy Komputronik.
– Branża IT i nowych technologii to najszybciej rozwijający się obszar światowej gospodarki. Poznańska firma Komputronik z powodzeniem konkuruje na rynku z globalnymi gigantami w branży sprzedaży produktów IT, RTV, AGD oraz akcesoriami elektronicznymi – komentuje Łukasz Tomkiewicz, CEO V5group – Z entuzjazmem podejmujemy wyzwanie współtworzenia i komunikowania wizerunku marki – dodaje Tomkiewicz.
MW