Za mniej więcej trzy tygodnie (8 maja) mija termin zgłaszania prac do konkursu Golden Arrow 2019. W konkursie oceniane będą prace pod kątem ich efektywności oraz innowacyjności użytych narzędzi komunikacji marketingowej. W tegorocznej edycji konkursu pojawiły się trzy nowe kategorie: PERSONALIZACJA, SZTUCZNA INTELIGENCJA i GRYWALIZACJA.
Organizatorami konkursu Golden Arrow są: „Media & Marketing Polska”– ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi, oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu (SMB) – organizacja non profit, która zrzesza firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego, przestrzegające najwyższych zasad etycznych.
Przełomowe rozwiązania
– W komunikacji marketingowej istnieje cały wachlarz form i narzędzi – od klasycznej wysyłki aż po działania z dziedziny martech. Które z tych narzędzi są najbardziej efektywne? Jak z nich korzystają marketerzy? Jakie są trendy w komunikacji marketingowej? Na wszystkie te pytania odpowiedzi przynosi konkurs marketingu Golden Arrow, w którym co roku (od 2006 r.) jury konkursowe zadaje pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media & Marketing Polska”.
– Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybierze te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży – dodaje Urszula Zarańska-Skarżyńska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu (SMB).
Dla kogo
W konkursie mogą uczestniczyć agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.
Kategorie
Jury ocenia prace w następujących kategoriach: Wysyłka bezpośrednia, Program lojalnościowy, Promocja sprzedaży, Experiential marketing, Shopper marketing, Program incentive travel, Digital marketing, Personalizacja, Sztuczna inteligencja, Grywalizacja, Direct response advertising, Kampania zintegrowana, CSR – działania CSR firm i marek, oraz Personalizacja, Sztuczna inteligencja i Grywalizacja.
Ze względu na szerokie spektrum rozumienia działań marketingowych prace są oceniane również w kategoriach: Non profit, Design, Open, Salon odrzuconych.
Jury
W tegorocznej edycji konkursu w jury zasiądą eksperci branży:
– Joanna Biernacka, creative director, Isobar Polska
– Magdalena Chodkowska, senior project manager, Unique One
– Renata Goss-Nowak, menedżer produktu kierujący Sekcją Rozwoju Przesyłek Reklamowych w Biurze Rozwoju Oferty Produktowej Poczty Polskiej SA
– Jarosław Kuźniar, właściciel Kuźniar Media
– Paweł Loedl, chief strategy officer, VMLY&R Poland
– Artur Pluta, senior digital marketing manager, Jeronimo Martins
– Maria Rychlicka-Furmaga, senior brand manager Lech, Kompania Piwowarska
– Maciej Sip, dyrektor marketingu, BMW Polska
– Patrycja Szczecińska, marketing & PR manager, Pracownia Gier Szkoleniowych
– Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, senior marketing manager, Samsung Electronics Polska
– Magdalena Swoboda-Młynarczyk, zastępca dyrektora, biuro komunikacji i promocji, Ministerstwo Finansów
– Karolina Witecka, CEO & co-founder, Cut the Mustard
– Weronika Zielińska, product manager, Nescafe
Harmonogram
8 maja – termin nadsyłania prac
6 czerwca – obrady jury
18 czerwca – ogłoszenie laureatów podczas uroczystej gali konkursowej. Galę konkursową poprowadzi Marzena Rogalska, znana i lubiana dziennikarka telewizyjna i radiowa;
Uczestnictwo anna.pastor@media.com.pl 666 024 577
Partnerstwo/Sponsoring pawel.balcerek@media.com.pl 602 674 030
Więcej informacji: www.goldenarrow.pl oraz: FB.
JK