Logo

Marketing MIX

Marcin Bodziak wzmocni Dział Analityków PAYBACK Polska  

1 kwietnia 2019 roku do Działu Analityków PAYBACK Polska dołączył Marcin Bodziak, który objął stanowisko Advanced Analytics Principal. Będzie on odpowiedzialny za wszystkie usługi z zakresu Advanced Analytics, AI, Natural Language Processing oraz Data Mining, świadczone przez Program dla jego partnerów. To bardzo duże wzmocnienie dla zespołu, który odpowiada za personalizację oferty dla uczestników PAYBACK, tak ważną przy pogłębianiu relacji partnerów z ich klientami.

– Nasi analitycy to jeden z najważniejszych zespołów w PAYBACK. To właśnie oni, w oparciu o nowoczesne narzędzia analizy Big oraz Smart Data, przygotowują szczegółowe raporty, które pozwalają partnerom Programu lepiej poznawać zachowania zakupowe polskich konsumentów. Na tej podstawie definiujemy grupy docelowe, przygotowujemy też zindywidualizowane oferty oraz komunikację, co ma kluczowy wpływ na budowanie oraz wzmacnianie relacji partnerów PAYBACK z ich klientami. Marcin posiada ogromne doświadczenie w zakresie analityki danych i wyciągania z nich odpowiednich wniosków dla prowadzenia biznesu. Jestem przekonany, że będzie stanowił ogromne wsparcie, zarówno dla naszego zespołu, jak i dla partnerów – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

– Rola analityki w programach lojalnościowych jest dziś nie do przecenienia, jeśli chcemy odpowiadać na potrzeby współczesnych konsumentów i prowadzić efektywne działania wspierające rozwój biznesu. W przypadku programu multipartnerskiego, o tak dużej skali działania i z tak długim stażem na rynku jak PAYBACK, mamy do czynienia z ogromną ilością danych, których przybywa z każdym dniem. Dzięki tym danym i metodom sztucznej inteligencji możemy odkrywać coraz nowsze szczegóły zwyczajów konsumentów i ich ścieżek zakupowych. Aby je skutecznie analizować, potrzeba nie tylko zaawansowanych narzędzi, ale także zespołu doświadczonych ekspertów, z którymi się tu spotkałem. Sądzę więc, że praca w zespole PAYBACK przyniesie mi nowe wyzwania, a jednocześnie wiele satysfakcji – mówi Marcin Bodziak.

Marcin Bodziak ma 25-letnie doświadczenie w zakresie analityki biznesowej. Pracował między innymi w Teradata, Ernst & Young Business Advisory oraz SAS Institute na stanowiskach managerskich, a także w banku PKO BP, gdzie pełnił funkcję dyrektora w departamencie informacji zarządczej (rozwój hurtowni danych i raportowanie zarządcze). W wolnym czasie śledzi na bieżąco nowości w świecie data science, biega i słucha muzyki poważnej.

JK