Tej wiosny Redd’s stawia na autentyczność, inspirację, spontaniczność i celebrację codzienności. W nowym spocie reklamowym marka prezentuje różne kobiety i różne sposoby na czerpanie radości z życia. Smak lata zamknięty w butelce Redd’sa przenosi w klimat ciepłych, beztroskich i pełnych optymizmu wakacji.
Wakacje to stan ducha, nie położenie geograficzne. Czy zdążysz przed latem? Pytanie, czy lato zdąży przed tobą! Nowy spot reklamowy piwa smakowego Redd’s zachęca do dostrzegania drobnych przyjemności, ulotnych chwil i spontanicznych spotkań. Dzięki szerokiej gamie orzeźwiających smaków, w tym nowego Redd’sa Mango i Cytryna, pozornie szara rzeczywistość nabiera barw! Wystarczy zadbać o dobre towarzystwo, odrobinę dystansu, a przede wszystkim – polubić siebie!
– Chcemy wspierać dziewczyny Redd’sa w akceptacji tego, jakie są naprawdę – w makijażu czy bez, w dresie czy wystrzałowej sukience, w rozmiarze 36 czy 46. Co oczywiście nie oznacza, że wśród fanów Redd’sa nie ma także panów – mówi Izabela Ciupińska, brand manager marki, dodając:– Redd’s smile, Redd’s meet, Redd’s talk… Każdy może dopisać swoją wersję tego zapraszającego do świata przyjemności hasła. Let’s Redd’s!
Kampania obejmuje spot telewizyjny, działania w digitalu, ekspozycje w sklepach, działania w lokalach gastronomicznych oraz szereg aktywacji konsumenckich. Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją Delapost, a zakupem mediów Zenith Polska. Działania w social mediach, digitalu oraz z influencerami prowadzi agencja Hand Made. Za projekt nowych opakowań Redd’sa odpowiada Opus B Brand Design.
MW