W ramach współpracy z firmą McCormick, globalnym liderem na rynku przypraw i produktów smakowych, agencja Kamikaze przygotowała strategię komunikacji oraz ideę kreatywną kampanii wprowadzającej na polski rynek FRANK’S RedHot – kultowy amerykański sos.
Kampania pod hasłem “FRANK’S RedHot ostro wchodzi ze wszystkim” wystartowała w kwietniu. Komunikacja trwać będzie do końca grudnia 2019 roku. Skierowana jest do wszystkich miłośników idealnego połączenia ostrości i smaku.
Kampania jest silnie wspierana w internecie. W ramach promocji agencja przygotowała 15’’ spot, który konsumenci obejrzeć mogą na platformie YouTube. Wideo złożone jest z serii humorystycznych, kontekstowych scenek obrazujących szerokie spektrum wykorzystania produktu. Marka pokazuje, że FRANK’S RedHot naprawdę ostro wchodzi ze wszystkim.
Na dedykowanej produktowi stronie www konsumenci mogą poznać nie tylko dostępne w Polsce warianty produktu, ale również zaczerpnąć inspiracji do wykorzystania sosu w codziennym gotowaniu.
Wprowadzeniu na rynek produktu towarzyszy szereg aktywacji konsumenckich. Jedną z nich jest konkurs, w którym do wygrania są głośniki Sony oraz zapasy sosu FRANK’S RedHot. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do końca maja za pośrednictwem dedykowanego chatbota w aplikacji Messenger.
Marka podjęła również współpracę z zespołem Letni Chamski Podryw i stała się partnerem ich najnowszego klipu “Ona ciągle je”. Klip przedstawia historię o młodej dziewczynie, która nie może oprzeć się pokusie jedzenia.
Jak powiedział Maciej Piotrowski, współzałożyciel zespołu, – Współpraca z marką FRANK’S RedHot była dla nas od początku czymś naturalnym, bo jedzenie to jeden z tematów, które uwielbiamy poruszać w naszych numerach. FRANK’S wierzy w to, że ma być zabawnie i autentycznie – dokładnie tak jak my.
Komunikacja sosu FRANK’S RedHot wsparta jest aktywnościami na platformach: Facebook, Instagram i YouTube, za których prowadzenie odpowiada agencja Kamikaze. Kampania jest silnie wspierana reklamą display w sieci Google. Agencja odpowiada również za planowanie i zakup mediów.
Link do spotu:
Link do klipu Letni Chamski Podryw: