Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media, dołączył do międzynarodowego jury europejskiej edycji konkursu Effie Awards 2019. Będzie on oceniał efektywność kampanii reklamowych i działania marketingowych zgłoszonych do konkursu.
Effie Awards Europe to coroczny konkurs, a którym nagradzane są najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które swoim zasięgiem obejmują przynajmniej dwa rynki europejskie. W ocenie rezultatów uwzględniane są wyzwania strategiczne, kreatywność, dopasowanie mediów i egzekucja.
Pierwszy etap obrad jury pod przewodnictwem Bastiena Schupp, dyrektor zarządzający ds. marek i komunikacji marketingowej Grupy Renault oraz Harjota Singh, szef działu strategii w McCann Worldgroup rozpocznie się 3 czerwca.
– Międzynarodowe konkursy to okazja do zestawienia tego, co dzieje się na rodzimej branży z zagranicznymi produkcjami i kampaniami. Myślę, że zarówno zasiadanie w roli członka jury, jak i udział w Effie Awards Europe są inspirującym wyzwaniem. Takie konkursy motywują do podnoszenia efektywności naszych usług, mając na uwadze wzrost biznesu klientów, jak i komunikacji z konsumentami. Jako Group One chcemy być źródłem pozytywnej biznesowej zmiany dla naszych partnerów, dlatego cieszy mnie fakt, że w jury Effie będę rozważał prace właśnie pod względem rezultatów – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.
Kamil Wiszowaty stoi na czele wszystkich spółek mediowych Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, od 3 lat. Jednocześnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego domu mediowego Value Media, do którego dołączył 10 lat temu. Z branżą mediowa związany jest od 13 lat.
Więcej informacji o Effie Awards Europe można znaleźć na stronie www.effie-europe.com
JK