Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna napojów Hortex. Za koncepcję i realizację działań kolejny raz odpowiada Opus B.
To już kolejna wspólna kampania Hortex i Opus B. Zespół agencji stworzył zupełnie nową stylistykę i narrację dla marki. Przekaz pełen humoru i dystansu stawia na dialog z odbiorcą i unika klasycznych „reklamiarskich” chwytów.
– Dzięki oszczędnym, szczerym i ironicznym formatom budujemy wizerunek marki, która nie poucza, nie naprawia świata, za to skupia się na tym w czym jest dobra – na orzeźwieniu wyjaśnia Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B.
W ramach kampanii przygotowano spot wizerunkowy oraz komunikację nowych smaków napojów Hortex.
Za opracowanie koncepcji komunikacji i świata wizualnego odpowiada Opus B. Za produkcję spotów TV odpowiada Papaya Films (reżyser: Julia Rogowska), postprodukcją zajęło się Studio Televisor. Przygotowaniem strategii, kreacji i całość działań w Internecie zajęła się agencja F11, a strategię mediową i zakup mediów zapewnił Mediacom (TV) oraz Pure Play (digital). Autorem projektu opakowań, z wyjątkiem smaków świata, jest agencja Opus B Brand Design.
JK