BoboVita wystartowała z ogólnopolską kampanią pod hasłem „To, co dobre dla maluszka”, w której prezentuje kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ. Są one odpowiedzią na potrzeby współczesnych mam, które dokładnie sprawdzają skład produktów wybieranych dla dziecka, bo wiedzą, że odpowiednio skomponowana dieta to wsparcie prawidłowego rozwoju młodego organizmu. Marka podkreśla, że kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ to wartościowe i przebadane zboża oraz pyszny smak, bez dodatku cukru – czyli to, co dobre dla maluszka.
Prowadzone działania o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała 15’ reklama telewizyjna, emitowana m.in. w TVN i stacjach tematycznych Polsat. Została uruchomiona także zasięgowa kampania online.
– W BoboVita wiemy, że rodzicom zależy, aby podawać swoim dzieciom to, co najlepsze – wartościowe, dopasowane do potrzeb najmłodszych, a jednocześnie pyszne produkty. BoboVita PORCJA ZBÓŻ to najszersza na polskim rynku linia 15 kaszek bez dodatku cukru, które stanowią odpowiednią kompozycję różnorodnych, przebadanych zbóż oraz mleka modyfikowanego w wielu pysznych owocowych smakach. To propozycje bez dodanego cukru, a zgodnie z przepisami prawa również bez konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku. To wsparcie dla rodziców poszukujących sprawdzonych produktów dla najmłodszych” – tłumaczy Małgorzata Gotkowska, Starszy Kierownik ds. Zarządzania Marką BoboVita.
Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Kopię TV 15’, wyreżyserowaną przez Martynę Iwańską, zrealizował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.
MW