Logo

Marketing MIX

Dorota Szelągowska poleca pralki Bosch!  

W nowej kampanii dla pralek marki Bosch po raz pierwszy pojawia się wizerunek jej nowego ambasadora, Doroty Szelągowskiej. Plany mediowe zakładają szeroko zakrojoną komunikację w prasie i internecie.

Marka Bosch rozpoczęła intensywną komunikację dla pralek. Działania offline przeplatają się z działaniami online. Reklamy prasowe pojawią się aż w 21 jakościowych tytułach prasowych. Kampania online zakłada obecność na portalach horyzontalnych i tematycznych z różnymi formatami reklamowymi.

Twarzą kampanii jest Dorota Szelągowska, która poleca pralki Bosch. Z początkiem roku jedna z najbardziej znanych projektantek i dekoratorek wnętrz została ambasadorem marki oraz urządzeń z kategorii DOM. Opracowuje i konsultuje także treści, które pojawiają się na portalu akademiasmaku.pl, prowadzonym pod marką Bosch.

Kampania będzie prowadzona do połowy lipca 2019 r.

Key visuale dla tytułów prasowych przygotowało TStudio Tomasz Lechociński. Za kreację bannerów i formatów online’owych oraz plan działań w internecie odpowiada ACR Media House.

www.bosch-home.pl

JK