Logo

Marketing MIX

InPost maluje Paczkomaty! Konkurs kreatywny ArtInpost

23 maja rozpoczął się konkurs skierowany do pasjonatów projektowania, grafiki użytkowej i wszystkich amatorów z zacięciem designerskim. Ich prace mają szansę zaistnieć w przestrzeni publicznej realnie ją odmieniając. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 25 tysięcy złotych a przede wszystkim realizacja ich projektów. Mecenasem konkursu jest InPost Paczkomaty.

InPost Paczkomaty tousługa, która zrewolucjonizowała polski e-commerce w zakresie odbierania paczek z punktu dając możliwość odbiorów 24/7 niemal w każdej miejscowości w Polsce poprzez urządzenia zlokalizowane w przestrzeni publicznej. 

Właściciel marki ogłasza konkurs pod nazwą ArtInPost. Do udziału zachęca hasłem „Pomaluj swój świat, tak jak chcesz!”.  

Każdy, kto lubi artystyczne wyzwania i chce mieć wpływ na wygląd swojego otoczenia, może podjąć się zadania konkursowego i zaprojektować grafikę na Paczkomat. Wystarczy kreatywna głowa. Projekt można wykonać z pomocą kreatora w serwisie artinpost.pl albo własnych narzędzi, korzystając z gotowego szablonu Paczkomatu.

Na przesłanie prac uczestnicy mają czas do 20 czerwca. Wyniki zostaną ogłoszone już 4 lipca. Laureatów wyłoni Jury złożone z ekspertów z zakresu kreacji, wzornictwa, projektowania użytkowego i marketingu, które przyzna trzy atrakcyjne Nagrody Główne. Wszystkie prace oceni również publiczność i w głosowaniu internetowym wybierze swoich faworytów.

Zwycięskie projekty zostaną zrealizowane na wybranych Paczkomatach.

Partnerem Konkursu jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU).

Prace można przesyłać od 20 maja do 20 czerwca przez serwis TUTAJ Paczkomaty zachęca do podjęcia wyzwania!

Spot wideo: 

Regulamin i szczegóły konkursu TUTAJ.

MW