Somersby w ramach kampanii „Isn’t that wonderful” rozpoczęło emisję spotu promującego pierwszy bezalkoholowy wariant marki – Somersby Pear 0,0%. Nowy smak wszedł na rynek z początkiem maja, a spot można obejrzeć od 10 czerwca w kanałach tematycznych tv oraz VOD i mediach społecznościowych.
Platforma komunikacyjna „Isn’t that wonderful” to zaproszenie dla konsumentów Somersby do świata pełnego smaku, świeżości, dobrej zabawy i odrobiny szaleństwa. Nowy spot podsumowuje walory smakowe tego piwa. Orzeźwiające i gruszkowe – takie jest nowe Somersby Pear 0,0%. Gruszkowe lekkie Somersby na kostkach lodu ochłodzi w letnie upały, jest to doskonała propozycja dla tych, którzy poszukują letnich smaków i ochłody bez alkoholu.
Somersby Pear 0,0% trafiło na rynek z końcem kwietnia. Dostępne jest w butelkach o pojemności 400 ml oraz puszkach 500 ml. Opakowania z niebieską krawatką i niebieskimi elementami
na etykiecie można odnaleźć w sklepach w całej Polsce oraz w Strefie Orzeźwienia, w której dostępne są bezalkoholowe warianty piw Carlsberg Polska.
Spot przygotowała agencja Grey. Media planuje nam Dom Mediowy Initiative. Wsparcie kreatywne zapewnia marce Somersby agencja Kamikaze.
MW