Fundacja Dziedzictwa Kulturowego uruchomiła nową stronę internetową. Projekt i wdrożenie serwisu powierzono Studio Kohe, które zostało wybrane w procesie przeglądu portfolio i weryfikacji przedstawionych ofert.
Studio kreatywne Kohe było odpowiedzialne za opracowanie nowego serwisu internetowego Fundacji Dziedzictwa Kulturowego www.dziedzictwo.org. Prace objęły opracowanie strategii, architektury informacji, nowej szaty graficznej oraz wdrożenie serwisu.
– Przyjazny interfejs sprzyja intuicyjnemu poruszaniu się po stronie, a jego celem jest wyeksponowanie głównych wartości i założeń Fundacji jakimi: są ochrona i promocja polskiego dziedzictwa kulturowego – powiedział Marcin Piwnicki, CEO i dyrektor kreatywny Kohe.
Fundacja organizuje prace konserwatorsko-restauratorskie, którymi objęte są polskie zabytki oraz prowadzi działalność edukacyjną.
– Nowa strona jest głównym elementem strategii komunikacji FDK, zmierzającej do wzmocnienia świadomości wśród odbiorców oraz ukazania skali zrealizowanych projektów. Stworzenie serwisu prezentującego działania Fundacji, było sporym wyzwaniem i nauką komunikacji cyfrowej. Powstanie strony to dopiero początek drogi. Aby serwis jak najlepiej spełniał swoje zadania, cenna będzie dla nas informacja zwrotna od użytkowników, która pozwoli jak najlepiej dostosować naszą komunikację do odbiorców. Dzięki temu będziemy mogli w każdej chwili udoskonalać stronę i dodawać nowe treści – mówi Krystian Gagoś z Fundacji Dziedzictwa Kulturowego.
JK