W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Producentem napoju jest Kompania Piwowarska. Napoje B-life Botanicals powstały z połączenia piwa 0,0% i lemoniady przygotowanej z dodatkiem naturalnych wyciągów i aromatów ziół, kwiatów oraz owoców. B-Life Botanicals jest dostępny w trzech wariantach smakowych: kwiatu bzu wzbogaconego tymiankiem i cytryną, malin z lawendą i eukaliptusem oraz zielonej herbaty z jaśminem i bergamotką. Do promocji firma wykorzystała kreacje z elementami 3D.
Kampania realizowana jest na kilkudziesięciu nośnikach cityboard (6×3 m) oraz supercityboard (12×4 m) w ośmiu największych miastach Polski. Elementy 3D zainstalowane są na blisko połowie ekranów. Działania promocyjne na OOH ruszyły od pierwszych dni czerwca i potrwają do końca lipca br.
Więcej na www.cityboard.pl
JK