POS Media Poland to pierwsza agencja na rynku polskim, która wygrała przetarg na koordynację komunikacji reklamowej na nośnikach POS w sklepach sieci Auchan.
Począwszy od czerwca 2019 roku POS Media Poland może wspierać swoich klientów w promocji ich marek z branż FMCG i non-FMCG w sklepach sieci Auchan w Polsce. Klienci POS Media Poland mogą zaplanować komunikację w Hipermarketach i Supermarketach oraz na stacjach benzynowych sieci Auchan.
****
POS Media Poland jest obecna na rynku polskim od 2000 roku i jest filią firmy POS Media Group. W Polsce współpracowała między innymi z sieciami Real, Kaufland, E’Leclerc, Tesco. Wspiera swoich Klientów w zakresie produkcji, montaży materiałów POS oraz ogólnopolskich działań promocji sprzedaży, zarówno w rynku nowoczesnym jak i tradycyjnym.
POS Media Group oferuje szeroką gamę produktów i usług w zakresie reklamy w punktach sprzedaży w dużych sieciach handlowych, a także w obszarze marketingu doświadczeń. W swojej ofercie Spółka posiada również inne usługi takie jak: organizacja kampanii promocyjnych, konkursów konsumenckich a także projektowanie materiałów kreatywnych. Spółka działa w sześciu krajach Europy Środkowej i Wschodniej oraz posiada filie w dwóch krajach Europy Zachodniej. W 2018 roku POS Media podpisała partnerstwo strategiczne z Omni Marketing Global, dzięki czemu zasięg działań poszerzył się do 24 krajów. Spółka współpracuje długoterminowo z wiodącymi europejskimi sieciami handlowymi, w tym z Tesco, Ahold, Kaufland, Lenta, Carrefour, SPAR, Magnit, Metro i wieloma innymi oraz dostarcza rozwiązania reklamowe dla wielu znanych marek oraz wiodących reklamodawców na świecie.
JK