Paulina Wiesiołek objęła stanowisko Managing Director w agencji Click Community. W zakresie jej obowiązków będzie aktywne zarządzanie agencją oraz kierowanie i nadzorowanie działaniami związanymi z marketingiem, public relations oraz social media.
W agencji Click Community, która po fuzji stała się częścią PA, Wiesiołek będzie pełniła funkcję Managing Directora. Do jej obowiązków należeć będzie m.in. kompleksowe zarządzanie budżetem i procesami sprzedażowymi, polityką produktów oraz usług, a także strukturami agencji. W zakresie jej kompetencji będzie również kierowanie i nadzorowanie Click Community w działaniach związanych marketingiem, public relations i social media. Dodatkowo Paulina Wiesiołek będzie angażowała się w dbanie o spójny wizerunek i komunikację agencji w mediach tradycyjnych i internetowych.
Dotychczas Wiesiołek pełniła funkcję PR oraz Brand Managera i odpowiadała za komunikację Click Community, Edrone oraz marki osobistej Rahim Blak.
Za sterami Click Community stoi Grzegorz Gracz, a członkiem zarządu tej spółki jest Michał Tokarski.
MW