Logo

Marketing MIX

AFEKT wygrywa przetarg na obsługę BTL Volkswagen

AFEKT rozpoczął współpracę marketingową w zakresie BTL z marką Volkswagen. Do zadań agencji należy obsługa marketingu dealerskiego w ponad 60 placówkach całej sieci salonów w Polsce. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

W ramach współpracy AFEKT odpowiedzialny jest za prowadzenie działań BTL we wszystkich salonach dealerskich marki Volkswagen Samochody Osobowe w Polsce.  Do kluczowych zadań agencji należy przede wszystkim optymalizacja komunikacji z klientem w punkcie sprzedaży w celu maksymalizacji jego pozytywnych doświadczeń w kontekście zmieniającego się sposobu dokonywania zakupów. Ponadto AFEKT zadba o unifikację standardów kampanii realizowanych w sieci, dobór narzędzi POS na ewoluującej ścieżce klienta w salonach, zajmie się koordynacją akcji sprzedażowych i kampanii przygotowanych przez markę, a także wesprze dealerskie działania marketingowe.

– Przez fakt wszechobecnej digitalizacji ścieżka zakupowa klienta ulega ogromnym przemianom. Dostrzegamy to również w naszych punktach sprzedaży. Jednak mimo tego, wizyta w salonie nadal jest bardzo istotnym etapem w procesie podejmowania decyzji o zakupie samochodu konkretnej marki. Dlatego działania marketingowe w salonach mają dla nas kluczowe znaczenie. Chcąc maksymalizować dobre doświadczenia naszych klientów wprowadzamy nowe rozwiązania. Wybranie partnera w tym obszarze było dla nas zatem bardzo ważną decyzjąmówi Mateusz Liśkiewicz, Communication Manager Volkswagen Group Polska.

– To były miesiące przygotowań i współpraca wielu zespołów – tym bardziej cieszy ostateczny sukces. Wygranie tak ważnego przetargu jest nie tylko ogromnym wyróżnieniem dla całej Grupy AFEKT, ale także zobowiązaniem. Współpracujemy z Volkswagen Group Polska w innych obszarach od wielu lat. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne są relacje i sprawna współpraca Volkswagen Samochody Osobowe z dealerami oraz kształtowanie pozytywnych doświadczeń konsumenta z marką. Dołożymy wszelkich starań, żeby systematycznie te obszary wzmacniać– komentuje Jacek Sołkiewicz, szef Działu Strategii i wiceprezes AFEKT.

Za obsługę Volkswagen Samochody Osobowe z ramienia AFEKT odpowiadają Katarzyna Kantarek, Senior Account Manager oraz Przemysław Wilk, Project Coordinator. Nad strategią czuwać będzie Jacek Sołkiewicz, a nad kreacją – Piotr Majewski, szef Działu Kreacji.  Współpracę nawiązano w drodze przetargu. Umowa została podpisana na okres 3 lat.

MW