Relaunch opakowań ma na celu wzmocnienie komunikacji oferty zielonych herbat Big-Active w wariancie ekspresowym oraz wyróżnienie ich spośród zielonych herbat liściastych. Pierwsze z nowych opakowań zadebiutują już w sierpniu, natomiast cała, odświeżona linia pojawi się na sklepowych półkach najpóźniej z końcem października.
„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat oraz lider w segmencie syropów owocowych, który w tym roku obchodzi 70. rocznicę obecności na polskim rynku, odświeża opakowania ekspresowych herbat zielonych Big-Active. Oferta marki to intrygujące połączenia egzotycznych owoców i płatków kwiatów z wysokiej jakości zieloną herbatą, dzięki czemu każda filiżanka naparu odznacza się niepowtarzalnym smakiem.
Aby ułatwić konsumentom rozróżnienie pozycji znajdujących się w portfolio herbat zielonych, które obejmuje także warianty liściaste, marka Big-Active przeprowadziła relaunch szaty graficznej opakowań herbat zielonych w wariantach ekspresowych. Najbardziej charakterystyczną zmianą jest dodanie na froncie wizualizacji torebki herbaty, w której widać zwinięte liście herbaty, suszone owoce oraz barwne płatki kwiatów.
– Marka Big-Active skierowana jest do młodszego konsumenta, który dużą wagę przywiązuje do jasnego, wyraźnego komunikatu, ułatwiającego szybkie podjęcie decyzji zakupowej. To właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na relaunch opakowań zielonych herbat ekspresowych. Widoczna na froncie torebka od razu wskazuje, z jakim wariantem herbaty mamy do czynienia – mówi Anna Justyniarska, PR-digital manager w firmie „Herbapol-Lublin”.
W pierwszej kolejności na półkach sklepowych w odświeżonej wersji pojawią się następujące warianty: Zielona Pigwa & Granat, Malina & Marakuja oraz Papaja & Jagody Goji. Kolejne pięć propozycji marki w nowych opakowaniach będzie stopniowo pojawiać się na rynku, tak, by cała odświeżona seria dostępna była dla konsumentów już w październiku.
Nowe grafiki opakowań wykonała agencja CZTERY CZWARTE. Za wsparcie PR odpowiada agencja Big Picture.
JK