Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE promuje wspólną akcję NESTLÉ i portalu Answear

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę akcji marki NESCAFÉ (Nestlé Polska) z portalem modowym Answear.  

Akcja pod hasłem „Bądź modna z NESCAFÉ” rozpoczęła się 19.08.2019 r., a zakończy się 31.12.2019 r. (lub do wyczerpania puli kodów na answear.com). Aby wziąć udział w promocji należy kupić KawęNESCAFÉ Sensazione Cremé 200 g z naklejką promocyjną. Dzięki temu konsument będzie mógł odebrać 20 proc. zniżki do wykorzystania na answear.com.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za obsługę (m.in. obsługę prawną, wysyłkę nagród) oraz przygotowanie kreacji promocji. O akcji informują opakowania produktu, materiały POS w punktach sprzedaży w całej Polsce, a także kampania digitalowa.

JK