Logo

Marketing MIX

Weź udział w konkursie Stock Prestige Vodka i wygraj wyjazd na Grand Prix do Abu Dhabi!

Marka Stock Prestige Vodka wystartowała z prestiżowym konkursem konsumenckim na Facebooku. Nagrodę główną stanowi wyjazd na Grand Prix do Abu Dhabi dla dwóch osób. Konkurs jest elementem tegorocznej aktywacji marki pod hasłem „Stock Prestige Abu Dhabi”.

Prestiżowy konkurs i prestiżowe nagrody

Sporty motorowe regularnie przyciągają kibiców na całym świecie. 24h Le Mans, GP Monako, rajd Dakar to imprezy znane wszystkim miłośnikom czterech kółek. Nie tylko zmagania kierowców, ale i prestiżowy charakter imprez zapewniają fanom potężny zastrzyk emocji podczas każdych zawodów. W tym roku Stock Prestige Vodka zaprasza do świata szybkich samochodów, elegancji i luksusu. W ramach aktywacji „Formuła Prestiżu” organizuje ekskluzywny konkurs konsumencki. Aby wziąć w nim udział należy:

-Kupić dowolną butelkę Stock Prestige i zachować paragon
-Wejść na Messengera Stock Prestige m.me/Stock Prestige
-Rozpocząć konwersację z chatbotem i odpowiedzieć na pytanie „Z którą ze znanych osób chciałbyś obejrzeć finałowy wyścig w Abu Dhabi i dlaczego?”

Nagrodzone zostaną najciekawsze odpowiedzi. Co tydzień do wygrania 150 butelek limitowanej edycji Stock Prestige, natomiast na zwycięzcę nagrody głównej czeka 2-osobowy wyjazd na finałowe Grand Prix w Abu Dhabi.

 „Wyścig o prestiż” w Monako

Jednak to nie jedyna szansa na wygranie atrakcyjnych nagród! Oprócz konkursu, marka Stock Prestige Vodka zaprosiła influencerów do uczestnictwa w „Wyścigu o prestiż”. Wzięli w nim udział: Aldona Marciniak – dziennikarka Przeglądu Sportowego i stacji Eleven Sports, Cezary Gutowski – dziennikarz motoryzacyjny również związany z Przeglądem Sportowym i pasjonat Formuły 1 oraz Anna Nowak – trendsetterka, blogerka lifestyle’owa i instagramerka.

Na Facebooku marki pojawił się już teaser zapowiadający serię filmów relacjonujących poczynania Teamu w Monako KLIKNIJ.

Przez najbliższe 3 miesiące konsumenci będą mogli razem z uczestnikami doświadczać świata luksusu i przeżywać wyścigowe emocje. Pod koniec każdego odcinka pojawi się pytanie do widzów. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne odpowiedzi. Konkurs w całości odbywa się na Messengerze marki.

Za strategię marki Stock Prestige Vodka oraz komunikację na Facebooku odpowiada agencja Fastline Advertising, natomiast za obsługę PR – agencja Publicis Consultants.

MW