Logo

Trade marketing

Podsumowanie wakacyjnych kampanii POS przygotowanych przez in – Store Media Polska dla sieci Carrefour

Sezon wakacyjny upłynął w sklepach pod znakiem podświetleń. LEDy są obecnie modnym elementem mainstreamu w sektorze POS – stają się świetnym uzupełnieniem regularnych kampanii poprawiając widoczność produktów oraz podnosząc wygląd ekspozycji na półce do poziomu premium. W tym sezonie wakacyjnym nasi Klienci wyraźnie postawili na LEDy. -mówi Bartosz Domaradzki  z in- Store Media Polska.

Grupa in-Store Media regularnie realizuje kampanie dla wszystkich wiodących producentów FMCG działających na polskim rynku, stale wprowadzając innowacje w zakresie komunikacji POS w sieciach.  Jest obecna w Polsce od 2011 roku, skutecznie realizując dla Klientów kampanie omnichannel. W roku 2018 przeprowadziła ponad 300 kampanii, jest obecna w ponad 3200 punktach sprzedaży włączając to hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe należące do partnerów detalicznych takich jak: Carrefour, Kaufland i Biedronka.

Zapraszamy do obejrzenia wybranych przykładów ciekawych realizacji LED, które przeprowadziła w okresie czerwiec – sierpień 2019 w sieci Carrefour w całej Polsce wraz z komentarzami Klientów oraz in – Store Media Polska:

Emilia Abramczuk, Junior Sales Activation Manager PepsiCo Poland – Podążając za trendami rynkowymi firma PepsiCo jako światowy lider w obszarze produktów spożywczych, ma świadomość wagi budowania impulsów zakupowych w sklepach poprzez nowe doświadczenia jakimi są niestandardowe nośniki wykorzystujące elementy świetlne. Na przykładzie największej aktywacji snackowej – Lay’s Music chcieliśmy w innowacyjny sposób  przypomnieć konsumentom, że lato smakuje lepiej z Lay’s. Dlatego też w ramach akcji wizerunkowej w sieci Carrefour zastosowaliśmy środki przekazu w postaci: bram, shelfstopperów oraz naklejek.

Dominik Lewicki, Category Management Supervisor, Mondelez International – Z naszą kampanią wystartowaliśmy w sierpniu br. i przez najbliższe kilka miesięcy będziemy wspierać kluczowe marki w kategoriach Tabliczek czekoladowych oraz ciastek. Po raz pierwszy użyliśmy nośnika z użyciem oświetlenia LED, innowacyjne podejście pozwoliło nam znacząco wyróżnić się na półce oraz zachęcić shopperów do zakupu naszych nowości.

Agnieszka Janik, Trade Marketing Manager Velvet Care – W czerwcu wprowadziliśmy na rynek wyjątkowy produkt stworzony z myślą o kobietach – nawilżany papier toaletowy Velvet INTIMA 2w1. Myśląc o sposobie komunikacji w sklepach, zależało nam na niestandardowym i zaskakującym dla funkcjonalnej kategorii wyróżnieniu produktu przy półce. Miało ono zaskoczyć klientów, wywołać impuls do zakupu i wypróbowania nowości. Pomysł okazał się absolutnym hitem, którego miarą są wyniki sprzedażowe Velvet Intima w sieci. W ciągu dwóch miesięcy trwania kampanii zakupy niemal zrównały się z podstawowym wariantem papieru nawilżanego Velvet, a marka zyskała nowe użytkowniczki.

Zabudowa półki z wykorzystaniem podświetlanych stoperów oraz listw cenowych. Zapewnia najlepszą możliwość wyróżnienia segmentu produktów na półce.

Poniżej krótkoterminowa zabudowa ekspozycji: shelfstoppery led oraz podświetlane listwy cenowe.

MW